Samme her. Conan er best
ville ikke tenkt for mye på det, funcom har selv lagt en link til siden på Conan exciles sin facebook side og oppfordrer folk til og stemme.
For all del stem, men man trenger nødvendigvis ikke skrive på forumet her om at man har gjort det i egen post.Heller legg til en like eller noe i tipsings-posten av @Korben eller noe lignende.
Evt hold sånne diskusjoner på den lukkede delen av forumet altså insider delen.
Mitt tips til Funcom er å gi Conan Exiles til en haug med streamere og igjen gi dem noen nøkler de kan gi bort til seerne. Ser bare på f.eks hvor stor oppmerksomhet Escape From Tarkov begynner å få, de har gjort nettopp dette.
Var vel det de delvis testet ut under hide and shriek lanseringen. Forventer at de bruker streamere i stor grad ved lansering av CE også.
Det spillet har jo nesten ingen hørt om engang… . Så det er dårlig eksempel
De har allerede over 50.000 likes på facebook, hvor mange har Conan Exiles? 9000?
50k er lite fra et helt ukjent studio med null portefølje av spill.
Funcom har iallefall et par millioner tidligere kunder de kan bombe.
Det er 46 millioner gamere i Russland. Bare der har nok Escape from Tarkov mange følgere, og spillet ser unektelig bra ut.
mailen jeg sendte med spm om dette var ganske klar i sin tekst at de skulle aktivt bruke youtube profiler til og teste spillet på lik linje som H&S ble gjort.
Er det medlemmer i steam-gruppa til CE eller er det noe annet?
Flott det er et tall det kan være spennende å følge med på og å sammenligne med andre survival-spill-grupper på steam.
BUILD videoen er jo bare vakker! Jeg får bare mer og mer lyst til å spille CE selv
Awesome video! Dette kommer til å bli lagt merke til!