Bare byggingen gjør at jeg vil kjøpe spillet!
Angrer litt jeg også. Men man kan ikke se tilbake. Nå får vi håpe på billigere inngang - den har falt etter hver stream men mulig dette ser såpass bra ut at den ikke gjør det på mandag?
Har nesten aldri spilt spill før, nå vurderer jeg og kjøpe meg gamer pc
denne videoen så råååååå ut
101% positiv respons på youtube
Har ikke sett noe, men: først Xbox så på sikt PS!
Tror jeg sitter!
201 likes, 0 dislikes, og @onns, det ser jeg på som ett kjøpssignal… Bagger snakker om 4-6kr før release ️
4-6, da selger jeg noe!
Jeg er ingen roleplayer selv, men roleplaying er stort og jeg er glad for at Funcom legger til rette for det i CE.
For RP-ers er det viktig med ting som character creation, at det finnes andre klær enn armour og at du kan farge klærne dine som det passer deg. Chat og emotes må selvfølgelig være tilstede. Bygging av hus/landsby som man kan bo i og dekorere med alskens er ønskelig. Man dikter gjerne opp sin karakters historie og tilpasser den til eksisterende lore (hvis det finnes). Sikkert mye mer jeg ikke kommer på…
Side note: Jeg lagde en gang en karakter på en RP server i WoW da min hjemserver var nede - Fikk litt bakoversveis over hvor gjennomtenkt alle var, at det fantes en helt egen etikette for hvordan man spilte spillet, feks at var du i byen skulle du ha på deg “by-klær” ikke rustning og at man ikke løp, men gikk, igjennom bygatene, hehe. Var en snodig opplevelse.
Anyway… Ser at Conan Exiles inneholder alt det en roleplayer måtte ønske seg, ser også at det er begynt å poppe opp communities for CE RP:
Conan Exiles RP Community: http://conanexilesrp.enjin.com/forum
Lost Chapters Roleplay (et guild som har bestemt seg for å ha CE som hovedspill fremover): https://www.facebook.com/groups/429002210619011/
Jeg sier bare godt tenkt Funcom og RP on!
I all denne aksje euphoria’n så må dere ikke glemme helt at det er en Funcom stream ikveld da
Gøy dette Porteføljen opp 20% første uken i 2017. Tror mandagen blir litt blodig, men så skal vi nok se en god utvikling mot EA ^^ Lykke til alle som er inne og utenfor, og husk at selv om dette ser kjempe bra ut er det alltid høy risiko i Funcom og uforklarelige ting skjer, sånn som denne oppgangen hehe.
Vi har ikke sett så mye annet enn det enda Gleder meg til å prøve ut combaten selv, da vet jeg med en gang om jeg bør selge eller kjøpe mer. ^^
Videoen i dag tok bygging og inntrykk til et nytt nivå for min del
Viste videoen til sønnen min på snart 15, han var ikke interessert. Da ville han heller ha Far Cry Primal…har ikke prøvd det da.
Ellers så spiller han mest bilspill.
Er det kl 19 i kveld?
EDIT: JEG SÅ DET NÅ. Kl 19 CET
Stemmer. Er allerede folk i chatten ser jeg
Grattis med fin gevinst
Må si den videon var bare helt utrolig. Fikk helt sinnsykt lyst til å spille spillet. Nå krysser jeg bare fingrene for at streamen i kveld bliir bra og at vi får sett ting som trigger interessen enda mer. Her har de rett og slett gjort en helt fantastisk jobb!
RP
Spiller ikke mye RP, men i wow hadde vi det så gøy i lag at jeg giftet karakteren min bort mot en jentes karakter i spillet. Det var 38 stk der i bryllupet. På en fantastisk plass ved en foss og lions king utsiktsplass. Kona mi real life satt og såg på. Det var kult!
Ryktene sier at NoPixel bygger server for Conan Exiles.
Nå har IGN postet videoen: