5 min guys https://www.twitch.tv/funcom
Det merkes godt at Funcom sender ut pressemeldinger på flere språk. Mye på Twitter nå. Japan, Frankrike, Russland, Spania og Tyskland er representert.
Bra for meg som har solgt at dei er så uproffe til å presentere spillet i denne streamen. Er det rart kursen går ned etter stream hver gang?
Jeg tror ikke det vil være tilfellet denne gangen, hvis de viser at AI fungerer bedre.
Tror videoen som kom idag vil dra kursen bra, at streamen er amatørmessig er sjarm
Joel sitter jo å drikker øl
Ja det er nice Enig med deg om dette med sjarm, som jeg var inne på etter første stream.
Funcom bekreftet nettopp på twitch streamen at det vil være streamere som vil spille Conan Exiles før 31.1
Let the hype begin
Virkelig feil tidspunkt å selge på
En kar har satt opp en stream av streamen for å kommentere. Interessant!
Synes de gjør en bra jobb på streamen i forhold til den første.
Bygger kjapt og effektivt og forklarer godt underveis. For ikke å snakke om responsen de leverer på spørsmål i chatten. Kan ikke huske at de svarte på noe i første stream (Jeg så ikke den andre)
Thumbs up
Eg har fått meg nye joggesko til jul, så ingen stor sak:)
Litt ironisk at de laget et adventure spill for LEGO og bygge spill for Conan
Den stua med neshorn på veggen så dritlekker ut. For noen byggverk. Og ny stil for hver biome. Fantastisk!
Sprengningseffekten var ganske awesome
Tenkte på det samme for et par dager siden.
Særlig det at man går ut og dreper noe mega awesome og putter det på stueveggen!
Byggingen ser veldig bra ut, beste jeg har sett av ett slikt spill. Samtidig som det er mye jobb med og få tak i alt man trenger av materialer. Det er vel det som driver spilleren videre. Må stadig dra lenger ut i verdenen og oppdage nye steder, grotter, dyr etc. for og komme over nye materialer til crafting. For og få muligheten til og crafte høyere tiers av utsyr. Ikke minst og overleve tøffere motstand fra dyr, fiender og pvp