CE er oppe i 23100 spillere allerede, tror dagens og morgendagens tall blir knallsterke.
Takk for svar.
Mot bunn på 17500 i går er det vel nesten 30% økning mot samme tid
Jeg har hele tiden ment at en vellykket launch burde klare ny ATH i spillertall og det tror jeg skjer nå
Conan Exiles går mot en dunder succé på PS4 store i US! Topp 3 nu! BOOM. Plats 5 igår
VI ÄR FÖRE FAR CRY 5
FYYYYYYYYYY FAEN
PÅ TIDE Å VÅKNE VATTNISSER
Braksuksess på PS4 er nå bekreftet.
Å gjøre spillet tilgjengelig på 12 forskjellige språk var nok også et veldig bra trekk og jeg tror det bidrar til å øke salget i områdene der folk ikke er så stødige i engelsk, spesielt i land som f.eks Tyskland og Frankrike. Forventningene mine er i allefall blåst til helvete for lengst.
Vil kalle det der en andreplass, siden både 1. og 2. tilhører samme spill.
Det selges spill i bøtter og spann!
- plass på PS4 selger nesten ingenting altså.
Hvorfor CE er morsommere enn ARK:
Here, I can just fuck off into the wilderness…
Kommentaren under:
CE is what Rust and ARK should have been.
In the past, we’ve seen titles such as ARK: Survival Evolved and The Forest, make ripples within the industry with their size and scope in relation to their core, survival-craft premise. But until the 8th of May 2017, the survival craft genre, was in truth, starved of any truly major titles. But the recent release of Conan Exiles has changed that, as Funcom’s most recent release, if not for the lack of global publishing partner, could be classified as a the very first AAA, survival-craft RPG. As from its very foundation, all the way up to its visuals, it is brimming with an astounding amount of content, and inherent high quality.
Gåsehuuud
SLIKE reviews har noe å si.
OK. Selger ikke dette 2 millioner total i DES 2018 så skjønner jeg ingenting. Ta frem kuleramma! Kjapt estimat anyone
4,5 er vel mer sannsynlig?
Litt av en ordsalat for 7/10. Voldsomt og.
4,5 million i løpet av 2018? Gjerne. Men ser at CE ligger #3 på ps4 lista i USA så det selges noe helt rått. Far cry solgte 5 millioner på 1 uke når de lå på topp…jises. Dette blir det av
Var ikke den listen i USA en uke forsinket?
Hva må til for å imponere deg?
Ser de selger litt i butikk også. Var på lager i 81 Elkjøpbutikker på tirsdag. Nå er det på lager i 75 butikker.
2 dagar släpar US
OK. Da husket jeg feil. Kanskje førsteplass om to dager da?