Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Bare en liten morro ting…
CE spiser seg innpå gårsdagens spillertall. var 345 bak kl. 07,50 i morges.
Er nå bare 46 bak gårsdagens tall. er nok forbi om få strakser
24324 i går
24278 nå
Normalen er jo att spillertall trender nedover man-ons, for så å ta sats til helgen.
Viss CE skulle øke i kveld i forhold til gårsdagen, DA er det vel lov til å si att det ser brukbart ut. Eller er brukbart, ett litt for haussete ord. :joy::wink:
Edit: og der var vi forbi, med så liten margin som mulig, men forbi. :clap:

4 Likes

Greit å huske at ulike ukesdager har ulike spillmønstre.

Så vi skal ligge litt bak mandag.

1 Like

Når jeg leser kommentarfeltet der er jeg glad jeg ikke vanligvis leser kommentarfelt på Facebook. Mye folk som hater bare for å hate. Og mange som henviser til Funcom sin tidligere historie.

Gleder meg til WOM gjør CE så stort at alle tvilerne og haterne også blir nødt til å kjøpe spillet. Da skal vi se eksponentiell vekst både i antall kjøp og på aksjekursen.

2 Likes

Bare vi får igang Tekinvest-serveren nå så er vi forbi! :joy:

1 Like

Er det noen som har oversikt over hvor mange offisielle servere det for pc, xbox og ps4? Og hvor mange som er pvp av dem og hvor mange som er pve?

Jeg har ikke noen tall fra denne lanseringen, men jeg mener å huske at Funcom sa det var 60% PvP ved forrige.

Noen talte på discord, var i alle fall 300-400 nye PS4 servere siden i går…

Doblet min posisjon akkurart nu for få minutter siden…:grinning:
Noen har ikke troen, det har jeg…

11 Likes

Har skrevet et review på Steam nå. Kjekt om den som kan, upvoter! :slight_smile:

https://steamcommunity.com/profiles/76561197977026437/recommended/440900

3 Likes

Hva skjedde med spillertallene de datt med over 5k ?

Ny patch. Servere er nede atm.

2 Likes

Kom en oppdatering akkurat nå ser det ut til, jeg ble kastet ut av serveren.

2 Likes

Kom en oppdatering, 750mb. fikser noen issues. goood shit ! :smiley:

10 Likes

#4 GTS - på tide å panikkselge /s

Hvor mange spillere er på nu?

Buller i vei med 33k pluss, til tross for patching.

1 Like

Takk, spent på grafutvikling fra i går. :v:

Blir vel veldig mange skuffa aksjonærer i spillmarkedet om forventningen til alle er at spillet skal ligge på plass 1 ved lansering og ved salg. I tillegg ligge i toppen mellom salgene.

Nå er det flere store titler som har salg og det er nye spill som lanseres. Tror ikke man skal ha forventninger om at CE klarer å holde topp 3 i kampen mot alle dem.

1 Like

Ce datt 5000 spillere bak gårsdagen ved Patch, lå bare 80 bak rett før patch. Er nå 3351 bak med 33977 spillere
Siger innpå igjen:
34703, 2948 bak.
Tar bra innpå igjen 35945, 2698 bak.

1 Like

THQ som ju äger Koch Media har rapport i morgon, tror ni att man kan utläsa något där om hur releasen gått hittills på konsol eller är det för tidigt?