Ikke helt korrekt. På console er 33% fysisk og 67% digitalt. ( 2017) tall.
Les denne om du ikke har lest den enda.
Ikke helt korrekt. På console er 33% fysisk og 67% digitalt. ( 2017) tall.
Les denne om du ikke har lest den enda.
Godt mulig, men horizon tallene er bekreftet av Sony, så de er iværtfall korrekte. Mulig det avhenger veldig av hvilket spill det er da. AAA med massiv markedsføring vil kanskje ha større andel retail salg.
Dette er hele markedet. ikke bare enkeltspill
Ja, skjønner det. Jeg prøver å finne en forklaring på hvorfor Horizon sin statistikk er stikk motsatt av markedet.
Det som irriterer meg mest er de som klager over at det er ikke bra nok fordi det koster 400 kroner. Når du går kino og kjøper litt snop så koster det 200 kroner og det varer i ett par timer. Det er snakk om 400 kroner for timesvis med underholdning, syk verden.
Noen som vet om xbox listen har mer delay enn playstation listen?
Har lest att C-Box har 7 dagers delay.Om det Stemmer? Kan jo tyde på det siden vi stiger så mye.
Alltså den recensionen från Gamespot!
“After a super rocky start on Early Access, Conan Exiles got itself together and transformed into the game players wanted to be. And that game is huge and overwhelming, with a ton of stuff to do. It’s open-world survival at its best, with beautiful biomes, granular and robust crafting options, a combat system that provides a variety of options and is satisfying to participate in, and probably about a thousand other things we haven’t even touched yet. With PvP, PvE, and custom servers along with a single-player option, Conan Exiles wants to be the survival game you want it to be, and judging by the player base, it’s hitting the mark for a lot of people.”
Er mange spill på markedet
Ps4 #2 ennå. Syns det er imponerende.
GTS veksler med GTA om 2 plassen. Syns det og er imponerende og spennende å konkurrere om 2 plassen med verdens mest solgte spill.
Har gått 1 uke nå i full release og fremdeles selger vi bra.
Spillerbasen håper jeg holder seg til helgen vs helgen som var
ny review:
Intressant att titta tillbaka på CCUn vid EA launch. måndagen efter launchveckan hade man peak på 43.588 st. Vi slog den igår med 200 st. Jämför man med idag så peakade CE 7e februari 2017 på 41093 st.
Ce startet dagen 345 bak kl. 07.50 tallene var da 17954 mot 17614
Nå 11.50 er vi bak med 283. 22007 mot 21724
Ser bra ut dette her.
Om fem timer er det 2. plass på steam GTS igjen👍🏻
jämför man CE med The Forest som ligger jämte varandra på Steams bästsäljarlista så skvallrar det ju iaf att CE har en mycket bättre stickyness hos spelarna. CE har lyckats hålla kvar en stor kundbas från Early Access perioden. De bådar gott för framtida försäljning av DLC
Ja jeg tror veldig mange av de som sluttet å spille CE etter kort tid i EA kommer til å teste det på nytt nå. Ihvertfall nå som det begynner å komme så mange gode reviews som sier at ting har bedret seg mye.
We’re in the money