Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

“Er ikke noe penger i gaming vettu!”

Jeg tror at for at dette skal være kursdrivende, så må enten a) media snuse på listene og skrive om det, eller b) selskapet melde om heidundrande salg. Det virker som om markedet i seg selv er for nervøst/dumt (take a pick) til å ta av pga. tallene.

Dette er jo sykt

Trist, men helt sant. Men fint for oss som kan kjøpe mer før Ola Dunk og Co. våkner.

Ca 80 millioner PS4 i verden, må jo ligge litt gryn i dette da? :thinking:

2 Likes

Dette er større enn å ligge #1GTS på Steam.

10 Likes

Sikkert mange som kjøper for å teste og returnerer etterpå. Funcom får dermed bare utgifter ved å måtte ha ekstra servere til alle som tester.

1 Like

Når spillet en uke etter release selger mest i verden på Playstation 4 til 50 dollar spillet, da vil jeg påstå at det er noe markedet enda ikke har fått med seg enda. Problemet er at alle følger de samme metodene (teknisk anaylyse Im looking at you). “Kjøper ved brudd over 23 osv”. Vel noen må kjøpe, og færre må selge for at det i hele tatt skal skje.

2 Likes

Det er det vel neppe? :slight_smile:

1 Like

Ja. Er nok konkurs snart pga. dette spillet.

1 Like

Omsetter ikke PS4 for mer enn Steam-salg? :thinking:

Nei, det tror jeg ikke. Husk på at den listen bare er for USA og den kun gjelder digitalt salg som står for 40-60%* av omsetningen på konsoll.

*Det er på vei mot mer digitalt, har ikke prosenten for 2018.

1 Like

Det er vel ikke mulig å refundere hvis du har testet spillet…

1 Like

Kan sjekke litt rundt. Men ser ganske fint ut nå, vi har bekreftet i dag at CE selger som #1 PS4 digitalt i USA, og #1 retail i Tyskland.

4 Likes

Helt enig, ser veldig bra ut med #1 på digital top seller for PS4 i USA :slight_smile:

1 Like

Ja - i alle fall når vi får supplert med at retailsalget også er #1 i et av Europas største gamingmarkeder :smile:

2adbfv

Det er ikke det. Entusiasmen som bare tar litt overhånd iblant :stuck_out_tongue:

Hva om E24 kunne ha slengt opp en liten notis om det?

2 Likes

Det var vel en eller annen svensk børs/nyhetsside som la ut melding om at Payday 2 Crimewave edition lå på 4. plass på Gameseek i UK for noen år siden… :smile:

2 Likes