Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nummer #3 :grin:

4 Likes

The cohhcarnage effect :stuck_out_tongue:

3 Likes

Et rykk nå så tar vi nr 2 og legger House Flipper bak oss :sweat_smile:

2 Likes

Det er så nice å se CE bulle over tid :heart_eyes::star_struck::call_me_hand: 2018 blir et bra år for Funcom

8 Likes

Tror det hjælper at læse kommentarerne… Det er køberne:)

5 Likes

Sjekk Tweeten fra @ErlingE: https://twitter.com/ErlingE/status/997931183064403968?s=09

7 Likes

image

Trend is your friend ;D ;D ;D

21 Likes

41379 online 00.20 det er mange på PC…:grinning:

4 Likes

Cohh sa i streamen at han hadde fått tilbud fra Funcom om å kjøre en sponset stream rett etter launch, men at han hadde sagt nei til tilbudet. Genialt at han har bestemt seg for å teste det igjen uavhengig av sponsing! :+1:

13 Likes

Hva synes han om spillet? Stor sannsynlighet for at han kommer til å spille en del fremover?

12 dager siden launch. Global #3 PC lørdag kveld og nr #1 ps4(lagg-indikator)… Hvem hadde trodd det?

Noe jeg var spent på forhånd var prisingen av spillet. For PC virker 399,- som et godt område hvor det ikke er et billig-spill, men heller ikke et high-end 499+++ PC-spill. Skulle vært morsomt og kjørt regresjonsanalyse fra en markedsundersøkelse og testet MR=MC!

Uansett så tror jeg det blir lenge til vi ser salg, tipper tidligst 2019. Spillet er «released» men jeg er bombesikker på at ledelsen ønsker at FUN skal kjøre updates som mounts/pets/sourcery som vil få nye boosts av spillermasser. Potensialet ligger i spillet og dette kan bli cashcow…

2 Likes

Han vil ikke si noe om det enda, så langt som jeg har kommet(Er 2t 30 min inn nå). Vil komme litt lengre inn før han tar et standpunkt.

EDIT: Han skal i alle fall spille det igjen i dag kl 14.

6 Likes

Forrige weekend var der voldsomt med update på ccu. Igår som var en lørdag så var det nada. Litt fra @Evilfreud. Oppdatere du ikveld @halling?

Tippar på att rea kommer redan 21 juni när Steam summer sale startar

@Slappenfjert - Det peaket på 43,650 i går kveld 22:00-23:00 tiden.

1 Like

Er iOslo med fruen. Barnefri , derfor litt svikt fra min side. Kommer sterkere tilbake. :hugs:

3 Likes

Vakker graf @Evilfreud :+1:

Godkjent?

45,639 @ forige lørdag samme tid. Hele +11 stk differanse fra denne lørdagen :stuck_out_tongue:
Krabber jo oppover dog. Hadde håpet på å utfordre ATH denne helgen, men økning er økning :joy:
Vi får se i kveld…!

2 Likes

Vi var ca 1500 lavere denne lørdagen