Blir nok summersale ja
Er en som kaller seg Cryaotic som tester Conan nu på Switch. 5977 som ser på og han har over
700 000 følgere.
PS4 hade 15% högre CCU i fredags mot förra fredagen.
Reviews siste 50 alle språk er 80% positive. Betryggende!
Nå kom vel AFK systemet opp for noen dager siden, som sparker folk ut etter 30 min med inaktivitet. Blir vel naturlig at antall spillere har synket.
Med mindre afk systemet lukker selve spillet, så bør det ikke ha noen innvirkning på ccu.
De blir vel ikke sparket ut av hele spillet? Kan tenke meg at du blir kicket ut til hovedmenyen og da regnes du nok fortsatt som “spillende”. Noen som kan bekrefte?
Før var det vel spillere som aldrig logget av. Med at dem blir sparket ut etter 30 min, burde vel ha en påvirkning på ccu.
De blir bare sparket ut til main menu, ikke ut av hele spillet. Derfor vil det ikke ha noe effekt på CCU.
Ok da tok jeg feil, takk for svar.
Vil heller ha en positiv effekt da de som ikke kommer inn og avslutter spillet nå får plass og kan spille, mens de som er afk blir værende i spillet, bare uten server.
Det er utrolig hvor ofte Conan Exiles reklamen kommer opp på Twitch. Liker det!
Om vi antar at folk har fått med seg at AFK-systemet er implementert kan det jo tenkes at de som før lot spillet kjøre for å beholde plassen nå heller avslutter siden de vet de uansett mister den. Ingen anelse om dette er signifikant, men vi kan ikke utelukke at det har hatt en effekt på CCU.
Det er ikke noe poeng å la PC-en stå på over natta inne i spillet lenger, ettersom du blir kicket når serveren når over 80% kapasitet og du har vært idle > 30 min. Nå tror jeg ikke det var mange som gadd å gjøre dette, men litt effekt hadde det nok.
Slikt unngår man enkelt med et gaming keyboard uansett. Slå på en repeat macro, never kicked
Det var/er allerede en innebygd restart server funksjon slik at alle ble kicket ut. Når tid dette går av vet jeg ikke, sikkert avhengig av server tid, men det forhindret folk fra å bare ha PC-en stående på til en viss grad.
Nu e CohhCarnage i gang med Conan Stream!
14 500 som ser på! Han har 956 852 følgere. Sier han skal utforske store deler av kartet og det e jo rimelig svært! Tenker han bidrar til å selge noen tusen eksemplarer.