Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nu GTS#5

CohhCarnage sa nå nettopp i streamen at han skulle spille CE i minst ett par dager til.

9 Likes

Det er kommet noen spill til Amazon. Nå på 96 plass :joy:

2 Likes

CE ligger høyere på GTS når Steam nærmer seg peak hours. Selger nok litt dårligere i Asia relativt til de andre spillene på listen.

Edit: eventuelt bedre i eu og us :stuck_out_tongue:

1 Like

Men når vi snart lanserer i Japan :jp:! Da blir det fart på salget i Asia.

1 Like

Ganske utrolig at Pressfire sammenligner grafikken opp i mot Battlefront som har x20 utviklerbudsjett som Funcom har brukt på Conan :crazy_face::crazy_face::thinking:

6 Likes

Ce pleier å ha første plass i Usa når de er våkne, så på de tidspunktene stiger den på global gts også

1 Like

41.100 online nå. Knuser forbi Ark øyeblikk nå
Edit: var visst 7000 spillere flere på Ark nå.
Uansett på top 10 på steam stats :sweat_smile:

2 Likes

Jepp, forstod ikke sammenligningen jeg heller De sammenligner med et spill hvor kartet er bittelite til sammenligning og hvor man ikke kan bygge gigantiske borger. Burde de ikke ha sammenlignet med et annet survival spill med bygging? :stuck_out_tongue:

CE selger bra på konsoll, men det er mye utappet potensiale der, ettersom det er en god del reviews/kommentarer som den under, og kommentaren fra Pressfire angående FPS/stabilitet på PS4. Det blir spennende å se hvor bra Funcom klarer å gjøre konsoll-releasen.

… det er jo definitivt ikke alle som har problemer da. :wink:

3 Likes

skuffende at han skriver det er irriterende at man ikke kan oppgradere vegger, men må rive først. det er i de fleste tilfeller direkte feil. man kan ikke oppgradere en vindu-vegg til en vegg uten vindu feks. men en vanlig vegg til en bedre vanlig vegg er bare å plassere oppå. har ikke spilt mange timene hvis man ikke har fått med seg det!

4 Likes

Dette er ikke oppgradering.

Oppgradering ville vært om man kunne holdt inne E på vegger/tak etc og så trykket oppgrader, da gjerne mot litt reduksjon i materialer ift å bygge helt nytt :slight_smile:

ikke sånn jeg leser det;

“Jeg savner derimot «Rust»s greie hvor jeg kan oppgradere vegger direkte. Skal jeg oppgradere en sandstensvegg til en murvegg må jeg her først rive førstnevnte, som kan bli en virkelig knotete jobb om jeg har bygget noe stort.”

Det han refererer til er at det er knotete å fjerne en tier 1 vegg, fordi alt over da også raser. Mao alt over må også rives, hvilket er problematisk dersom man har bygget stort.

Det er jo ikke knotete (som han sier) og bare place en T2 vegg på en T1 vegg. Det er dyrere mtp materials, ja, men ikke knotete. Tror du misforstår hva han mener. Men for all del, kanskje det er jeg som misforstår.

4 Likes

Man må jo ikke rive for å oppgradere. Men om man ønsker åbytte fra T1 vegg tilT2 vindu må man rive. Systemet er ganske identisk med rust sitt der.

Jeg har spilt i 100+ timer og jeg har ikke fått det med meg!! Jeezus!!! #fail!
Hvor mange vegger jeg kunne ha spart meg for å måtte bygge på nytt igjen…! :joy:

2 Likes

det er det jeg skriver over. anmelder skriver imo noe som er direkte feil

1 Like

Da missforstod jeg deg, og da er vi enige

Spillertall CE er 2516 spillere bak forrige søndag med 42936.
CE ligger derimot ca,4400 foran Lørdagens tall. Får vi samme stigningen som lørdagskvelden vil kveldens peak bli,49389.
EA tallet for CE denne søndagen var 32449. Så fra og med i kveld vil nok grafen til @Evilfreud se helt rå ut.

4 Likes

Der hoppet vi opp til GTS #4 på søndag kveld.

6 Likes

Noen som klarer å tolke dette? Sier at Conan totalsett for uken er #2 mest selgende spill.

Skrevet av Paul Younger " Founder and Editor of PC Invasion. Veteran PC gamer of over 22 years.".

6 Likes

Helt klart! Listen er omsetningsbasert også. Vanskelig å slå PUBG, som utfra antall reviews selger for nærmere 2 MUSD om dagen :stuck_out_tongue:

Klarer ikke finne kilden, men det skal være en liste publisert av Steam hver uke :slight_smile:

Edit: Her er kilden: https://store.steampowered.com/feeds/weeklytopsellers.xml

7 Likes