Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Bra snoka @havana12 :+1:

1 Like

Når jeg begynte å sjekke tall ved 18-18.30 var CE 2516 bak forrige Søndags tall. Nå er forskjellen krympet til 1967. :clap:
47092 spiller nå.
47402. 1704 bak, spiser oss innpå.
Edit.
47874/ 1423 bak
Edit 2:
48607/ 701 bak

3 Likes

CohhCarnage sa precis att han kommer spela CONAN HELA DAGEN IMORGON. HE is HOOKED

20 Likes

Er på streamen jeg å, det er veldig bra butikk at han elsker spillet og starter streamen imorgen tidlig, og skal spille hele dagen :smiley:

2 Likes

@Christian @Evilfreud @antzzo

Noen som har sett større byråer analysere effekten Twitch har på populære spill som blir streamet?
Åpnebart at det er gratis markedsføring som ikke eksisterte tidligere, skulle vært interessant å se hvor mange som faktisk blir påvirket til kjøp på grunn av twitch-seere.

Noen år gammel, men står litt der.

Han er ikke så tråkig lengre? :wink:

nydelig!

Trodde ikke du hadde noe særlig troen på cohh og at det ikke var noe big deal om han streamet eller ikke?:slightly_smiling_face:

1 Like

48.861 online nå

4 Likes

Tenkte jeg skulle telle folk online på ps4. Men nei. Det blir for mye å gå gjennom :sweat_smile:

5 Likes

Dette er PvP. Stort sett fulle servere. Tror vi kan si at det er mer enn 50 tusen som spiller på ps4.

Jeg fikk opp 480 pve. De og var stort sett fulle

6 Likes

Fy pokker viss dette er i nærheten av å stemme… Det må jo være solgt voldsomt maaaaange kopier på PS4. :moneybag:

4 Likes

Tror det kan bli veldig interresant å eie Funcom fremover :grin:

5 Likes

Sjekket selv på Playstation nå. Er voldsomt mye servere der å alle de offisielle er stort sett fulle, så faktisk nesten ingen som hadde under 30 spillere. Må jo være minst like mange som spiller på PS som PC. Så kommer jo xbox i tillegg da men der har jeg ikke sjekket noe som helst.

4 Likes

Ja hvor mye er solgt etter over 1 mill blev nevnt av FC?
300k PS4
160k på PC
40k på Xbox
=500K :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Altså tror jeg der er solgt ca. 400-500k total etter uttalelsen.

3 Likes

Jeg tror Funcom har lyst til å melde over 500k solgte. :moneybag: Det hadde vært noe å krydre ett middelmådig Q1 med. Hadde liksom ikke spilt noen rolle hva slags tall Q1 regnskapet ga oss :joy:
49013 spillere nå. :clap: han var seig den 50k en.:sweat_smile:

3 Likes

49013 som spiller Conan nå. Klarer vi over 50k i kveld?

1 Like

Vi nærmer oss ATH, jeg tipper den er nær forestående.

1 Like

Tror det rundes av nå, kun økning på 23 spillere det siste 10 minuttet.
Men takker og bukker for over 49k spillere. :clap::moneybag: