Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Vi får håpe det. Uansett så lover dette bra, snart 2 uker etter launch :smiley:

@Halling, ikke følgt med, så mulig du har rett :thinking:

image

35 Likes

Fri i morgen, så litt ekstra spillere sent i kveld

Dette er USA som pusher :wink:

2 Likes

Den e så rå! Trur vi har truffet gull.

2 Likes

CE leverer LANGT over mine forventinger. Tror PS4 kommer til å sjokke alle…

4 Likes

Det er jeg helt sikker på att du får rett i. I tillegg fikk vi en fin bekreftelse på att CE har solgt bra på PC også. Du kommer ikke på 2 plass på den omsetnings listen fra Steam, uten å ha solgt bra.

1 Like

Tror vi skal være veldig happy med totalt maks 500k første mnd, det jævli bra

Snakker du totalt da eller? Jeg tror CE selger over 500k bare på PS første mnd. I mai i fjor solgte injustice 410k den første uken, over 200k bare i USA. Nå er det mange flere som eier en PS4 så er vi maks pessimistiske har de solgt 200-300k første uken global.

Selger CE 1 mill i 2018 er det 300-400 mill i salg bare for PS. Det tror jeg de fint klarer. Nå kommer snart parity patch ect som kan holde på spillere fremover…

6 Likes

500.000 totalt første mnd. Isolert sett helt rått. Om mer så er det topp stemning

2 Likes

500k første måned vil være det vi klarte på pc under Ea.

bare 300 bak peaken etter launch

3 Likes

Tror du skal holde litt igjen…:wink:

Tror alle skal roen ned estimatene litt nå. Det bygges opp så store forventninger om hvor mye som selges. Så om Funcom rapporterer tall som er veldig bra, men under det mange her spekulerer i så risikerer vi at kursen går ned.

5 Likes

Ca
350-500 K på PS4
250-350k på PC
150-250k på Xbox.

Totalt 1 mill solgte siden 8 mai. Får vite det i Q1 rapporten eller via egen melding samme dag

5 Likes

“roen ned estimatene”

Never!

1 Like

Hvis det da viser deg at det kommer melding, men at det “bare” er solgt 800k. Da vil det ha negativ påvirkning fordi alle hadde regnet med mer. Samme historie som tidligere.

2 Likes

Nope. Tviler jeg på. Alle leser jo ikke tallene vi snakker om her. Hvis de melder 800k og vi har snakket om 1 mill så vil markedet peise på uansett. Da er det ikke lenge før en analyse er på trappene håper jeg

At de tallene kommer fra @Irathi beroliger meg litt må jeg si

1 Like

Roe ned forventningene tror jeg også er lurt. Antall reviews på pc er data som tyder på at salget ikke er ekstremt høyt på pc f. Eks.

Husk også på at for de som ikke er veldig langsiktige i funcom er exit litt etter rapport et fint exitpunkt.

Et moment er det store antallet svensker i aksjen og hva de gjør fremover. Starbreeze kommer med overkill the walking dead i år og jeg tror mange vil være med der. Det kan skape salgspress på funcom.

Sånn da har jeg prøvd å dempe forventningene litt. Lykke til uansett hva du velger å gjøre med funcom.

12 Likes
7 Likes