Jag tro också genren är så pass liten att det finns rum för fler.
När Conan hade 50k CCU märktes det inte på Ark/Rusts CCU.
Fast dessa är så likartade spel
Fremdeles 20 plass på GTS.
Takk for updates @greyboss. Velkommen I klubben som skilt. Ikka noe særlig i begynnelsen. Men tiden leger alle sår. Aller verst for unger hvis de er involvert. Peace.
#18 GTS og 21 dager på rad som #1 på USAs PS4-store.
For øvrig #1 i Tyskland og #3 i UK.
Merker jeg begynner å bli skeptisk til hvordan den listen fungerer ettersom det er så lite endringer, men krysser fingrene for at den stemmer.
Ellers bør vi se en fasit for USA i hvertfall om 4 dager. Spennende
Jeg ser ikke så mye på listene, men heller antall reviews.
Det er endring i listene. Er jo 3. i USA nå. Vært 1. lenge.
Joda, jeg ser det endrer seg, og det har ikke kommet så mye spennede i det siste, men jeg synes det er overraskende at det er så lite endring på tross av at nye spill kommer ut.
Jeg håper det betyr mest solgt, mest innbringene og at det ikke er noe delay på den, men jeg merker jeg begynner å bli usikker.
Forhåpentligvis er det kun fordi det er ekstemt få gode survival spill på ps4, og at derfor selger som hakka møkk.
Jepp, ble oppdatert for cirka 2 timer siden.
Det er delay på den, og den er garantert et snitt av en lengre periode(1 uke tipper jeg) siden endringene er så små fra dag til dag.
Är det delay så är oavsett antal effektiva dagar på topp detsamma
Mount i Age of Conan… Conan exiles neste tro ???
Funcom har jo sagt at de måtte bygge om hvordan de streamer verdenen fra 1km x 1km til f.eks 256m x 256m blokker for å få til mounts. De hadde prototypet det, men det var ikke noe som var mulig å få inn før release, fordi den tekniske risikoen var for høy. (Mao, antatt tid for QA er ganske så lang). Spørsmålet blir da om de tenker at mounts er verdt tida vs andre ting.
AoC har alltid hatt mounts…
Ok, time will show
Vi kan håpe det kommer noe mounts. Men det blir nok mest eseltype, for å frakte ting. Dog har man Thralls som kan gjøre dette allerede.
JEg er VELDIG spent på hva sommersalget og ikke minst DLC vil gjøre med volumet av PC spillere på CE