Ser ut til at det kommer info om DLCen og “veien videre” i community newsletter til uken. Og Dev stream på fredag.
“We’ll also have more info about the DLC and the plans going forward next week!”
30397 toppet tallet på i kveld.
Det er bra tall.
Ser det ligger jevnt mellom 20-30k spillere på ps4 hver dag. Mulig det er flere, men det varierer litt hvor mange servere jeg får opp.
Offisielle servere ligger jevnt på 900-970 stk.
Om några dagar bör PS Store skriva om CE när det gäller top downloads i maj:
https://blog.us.playstation.com/tag/top-sellers/
Bara att hänga med
Spennende, men det mest solgte blir vel kanskje God of War?
Ja, det har du nog rätt i. Även om GoW tog ut det mesta av momentumet i april så sålde det fortfarande väldigt mycket i starten av mai. Men förhoppningsvis så omnämns CE som ett av de mest sålda
När dök CE upp på första platsen i PS store US?
Det var den 16.05 jeg la ut loggføring for fire dager siden i denne tråden
satte meg ned for å drive med min nye hobby. å telle hoder som spiller conan.
noen ganger dukker det opp 5000 å noen servere. å andre ganger dukker totalen opp. som nå er blitt 15531 servere.
offisielle ligger på det samme. mellom 900-970.
men det er maaaange leide servere. noen er det maks 20/20 mens noen få er 70/70.
det som går igjen oftest er 40/40 servere. selv nå så tidlig på dagen var det ganske pakket med folk på de serverne. det er veldig tidlig enda. så det er mange med null spillere og, men de kommer det ofte folk inn på i løpet av kvelden. så jeg ga litt opp å regne sirka over hvor mange som sitter å spiller for øyeblikket.
vi kan ta et rundt anslag å si 5 X 15 000 = 75 000
tviler litt det kan være så mange på samme tid. så vi kan jo bare barbere bort 25 000 for å ikke overdrive
Noen som vet hvor ofte lista på playstation oppdateres? Har stusset over at Detroit: Become Human ikke har tatt over topplasseringen enda. Regner med CE iallefall skyves ned til 2. plass neste gang den oppdateres
Siden denne er diskutert før
oooof… conan killer incoming, hvis ryktene om survival stemmer.
Men om det er noen trøst, så er fallout spillene om mulig mer buggy enn noe funcom spill noen gang har vært
Ser det skrives morsomme kommentarer på hegnar.
De tallene jeg kommer opp med som antall servere er faktiske tall som står på skjermen.
Neste gang skal jeg legge ut foto av det.
Ser og det blir stilt spørsmål om singel player blir registrert som server.
Det ville jeg ikke trodd. For siden man må leie en server for å komme på den listen?
Antall servere stemmer.
Men om hver av de som har leid en server har 4 stk venner. Det vet ingen men hvor mange gidder å leie server for å spille alene. Så om man ganger med 2,3 eller 4. Gode tall.
Jeg er litt delt der. Hvis det stemmer at det er survival, vil det også introdusere bøttevis med nye spillere til sjangeren. Og om CE da er et annerledes, men samtidig sammenlignbart spill tror jeg det kan være positivt med et nytt storspill.
Tror uansett ikke dette blir et tema før godt ut i 2019.
Holder fortsatt 20. GTS, Steam. Det er jo bra det.
Har nå telt gjennom 486 servere. Siden det er så mye spøk om anslagene mine.
Så har jeg telt hver bidige av de 486.
Får bare opp at det er 5283 servere nå.
Men la oss fokusere på de 486. Det er en total av 9032 spillere på 486 servere. 18.5 spiller PR server.
Enkel matte.
Nå skal jeg planlegge mitt nye liv som fremtidig skilt mann. God natt
Når du skriver spillere, er det samtidige spillere eller personer som har kjøpt spillet?
Skal tenke på spørsmålet ditt i morgen tidlig. Lover at det skal være det første som tenkes på fra klokka 06:00 til 23:32 i morgen. Sånn at du får verdens mest gjennomtenkte svar