En ren kosmetisk DLC og jevnlige tilbud på spillet pluss alt det andre QoL, crash fixes etc bør kunne gjøre at spillet blir en pengemaskin fremover litt som payday2 fra starbreeze. Det er mitt håp.
http://www.shacknews.com/article/105290/conan-exiles-review-an-impressive-package
Ny review på 9/10 fra i går - vises på metacritic.
A battle to the death with 6 naked cannibals and a giant tiger is hands down the best gaming experience I’ve had in 2018.
Ja denne strategien har eg klokketro på. De spillene som går for pay-to-win dlc’er får så sykt mye pepper og dårlig reviews. Her viser Funcom igjen at de har blitt funcom 2.0
Det som er litt morsomt er at det er nok ganske lett å lage en mod som inneholder det samme som DLC-en. Men da må du spille på en uoffisiell server.
Synes selskapspresentasjonen var ganske bra oppsummert, og veldig mye spennende på gang, Funcom 2.0 virker mye mer som en safe investering enn det noensinne har vært… her er det bare å fylle på i årene som kommer gitt at alt går bra
“This is a cosmetic only DLC that we will release in June. This culture pack, inspired by the country of Khitai in Hyboria, is made by our amazing character and 3D artists. They don’t work on code or gameplay updates, and the making of these DLC packs will have no impact on the further development of Conan Exiles.”
Liker at de spesifiserer hvem som lager DLCen, for å minimere klaging.
Prøvde å laste opp en video snutt av når jeg scroller ned server listen. Alle er peisa fulle. Er det noe bugs eller sitter alle som har kjøpt spillet online
Det tar et par minutter før serverne er pinget og du får antallet aktive spillere.
Første gangen at det har tatt så mye tid. Normalt så pleier det å være 20-30 sekunder.
Men i dag ble det som du sa nå ser jeg.
Det er jevnt med folk som spiller ser jeg. Det virker som det dropper senere på ps4 enn PC hvertfall. Om det dropper noen i det hele tatt på ps4 da. Så mye lettere å hive seg ned på sofaen å spille ps4 enn å starte opp en PC for å sitte skolerett å spille
Tipper nok salgstall på ps vil gi en mild bakover sveis (håper jeg)
Du trenger ikke sitte skolerett om du har en trødløs controller og pcen koblet til tven i stua. Dette fungerer glimmrende og er et kjempepluss fra en som spiller mye dataspill men ønsker å bytte på å sitte skolerett eller slappe av i sofaen med controller.
Kom nettop hjem og fikk servert denne nyheten, dette bør bli tatt godt imot og syntes Funcom legger listen på hvorfor og hva dlc innebærer på en god måte 11/10
Ok trekker min dårlige spøk jeg er kanskje en slegge mekaniker, men er født etter krigen. Så vet jo om alle de fantastiske muligheter man har med en PC i forhold til å gjøre det lettvint å game
Jeg ble hyped, trengte ikke svare deg ang ps4. det blir så knall uansett:)
Dette blir nok veldig bra fremover jeg har bare skumlest gjennom hva dlc å annet skal bli. Men forsto det sånn at kart utvidelser var gratis? Men endringer på karakter å ellers kosmetisk skulle være å betale for? Helt genialt om det var sånn
Jeg er egentlig litt overrasket over hvor bra responsen på DLCen er. Hadde forventet mer klaging om at de slipper en DLC så pass tidlig etter launch, men virker som funcom har vært tydelig nok med at dette ikke har stjålet utviklingstid.
Her er øverste posten fra reddit-tråden:
E3 rea på Xbox incoming?
Bra push av Funcom, Xbox sliter. Så bare å kjøre litt tilbud.
Tror 25-30% på steam summersale blir fasiten også.
Ja antalgien blir det lite extra rea på XBOX i och med dåliga launchen i Augusti de måste få in en kritiska massa av spelare nu medans det är nytt, annars bli det allt svårare ju längre då går.
Jag tror de blir 40% rea på alla plattformar. De vill öka kundbasen