Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Nei, det høres for mye ut. Har du først gitt 40% rabatt så blir det fort en tendens til å øke rabatten enda mer ved neste salg. 25-30% tipper jeg.

1 Like

Vi får se, men 40% på pc/playstation skulle leda till för många spelare och nya problem med fulla servrar etc. På XBOX har de nog server kapacitet över samt allt för låg user baser för att få bra organisk spridning.

Jag hoppas de kör mindre rea men oftare under hösten så de håller jämnare inflöde och inte några få massiva spikar.

Men var det ikke 30 USD spillet ble solgt for gjennom EA da?

Åpenbart er prisen nedsatt ut fra dagens full lunch pris, men sett fra en litt annen vinkel så får CE nå godt med PR effekt fra xBox systemet ved å opprettholde EA prisen.

Jeg tror dette rett og slett kan kalles et skikkelig “sjakktrekk” fra Funcom sin side - det er vel med de siste dagers patcher (og de som kommer i veldig nær fremtid) at spillet for alvor blir spillbart på xBox.

Vi har lov å håpe på en skikkelig boost av både salg, spillere og positive reviews - mao et skikkelig kinderegg altså!

3 Likes

Ser dårlig ut for Conan Salg på ps4 i neste ukes event :\

Greit å spare på salgs-virkemidlet når du skal konkurrere med Far Cry og GOW på tilbud. Tipper CE kommer på neste salg.

3 Likes

Fullkomligt onödigt med rea på PS4 nu när de är i topp på listorna. Kommer nog senare i juni

8 Likes

Rent ut sagt skadligt med PS4 sale nu och som du säger onödigt. Redan överlastade servrar och syns på topsale listan så det får massa organisk sale. Nej när CCU halverats som på PC är de dags för första sale, kanske i Augusti.

1 Like

XBox har vært i trøbbel lenge teknisk, denne her dukka opp i går:

Jeg synes det er merkelig at spillet har vært i EA lenge og fremdeles har man ikke klart å få opp standarden på koden på xbox til godt nok.

I går så jeg også noen på twitter som klagde på at statisikken inne i spillet viste at serveren ders var full, men i realiteten var den nesten tom. Da blir det vanskelig å fylle serveren.

PC og PS4 gleder jeg meg stort over, xbox har jeg stort sett gitt opp og tar inntekter derifra som en bonus.

Ny dev stream i morgen:
image

4 Likes

Servers som verkar fulla uppdateras inom några minuter. Men folk har noll tålamod och baissar efter 1 sekund

2 Likes
4 Likes

Folk er vant med instant plessure nå til dags og blir det problemer bli tilfredsstilt så blir de aggressive. Slik mange oppdras blir det slik

Mycket bra att de började med dev streams igen, har efterfrågats av spelare

3 Likes

Var forskjellige plausible forklaringer gitt for forsinkelser utover senvinteren, hvor man forlot lovnadene om å kun være litt forsinket iforhold til patching på PC. Siden så ble det klart at man ikke kom med noen patch før launch 8 Mai.
Dessverre ser det ut til at xBox ikke kom i mål da heller, men krever mer arbeid. Kan også se ut til at xBox-plattformen ikke er så uniform som den burde være.
Forstår det også slik at det tar i allefall tre uker å prosessere en patch både på xBox og PS4.

Så - kan hende er det nå FC ser at de for alvor begynner å komme i mål og derfor gjør CE mer slagbart på xBox(?)

3 Likes

Microsoft calls it “The Biggest Xbox Sale of the Year”. It happens today in advance of E3 2018 and one day before Playstation’s Days of Play event.

Så inte konstigt man drar på med 40% rea redan nu

6 Likes

salg på 40% på CE på xbox

En del av kommentarene er dessverre som forventet. Håper på mirakel patch på xbox fremdeles.

Andre news:Dette er en god ide

3 Likes

“The Hyboring age”, noen med tørr humor på jobb. :smiley:

2 Likes

Info fra Facebook:
image

2 Likes

Hva tipper dere revenue bli i Q2 ?

Jeg tipper 23-24 mill usd

1 Like