Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

10-14MUSd

15-20 MUSD :heart_eyes:

4:e plats i maj! :muscle:t2:

Källa: https://blog.us.playstation.com/2018/06/08/playstation-store-mays-top-download/

15 Likes

Dette er på verdensbasis?

Er ikke det litt skuffende? Uten å ha fulgt med for hardt så virket det på forumbefolkningen at det rant ut med kopier til PS4. Undertegnede er litt underveldet.

Jepp! Tycker det är fantastiskt bra! CE missade några dagar i starten av maj och japanska marknaden saknas. Jag hoppades på en topp-placering, men detta överträffar mina förhoppningar. Speciellt när man vet vad Playstation (och PSS) omsätter för på världsbasis

2 Likes

Pengar rinner in… :grin:

CE har kjempet med konkurrenter som har hatt hele måneden der, CE ble slupper 8/5 og tok 1 plassen 16/5.

4 Likes

Tycker jag inte. Se mitt svar till Brandt

Knallbra med 4. plass i verden. :slight_smile:

3 Likes

Bara en notis: listan visar ”top downloads”som ser till antal nedladdningar -inte omsättning. Med tanke på att CE varit ett fullprisspel i hela perioden kan man ju inte precis vara missnöjd :grinning:

2 Likes

synes CE har gjort det knallbra mtp de andre gode spillene som har solgt bra i samme periode. God of war er kanskje det beste singelplayer spillet som er laget til ps4.

1 Like

Er det egentlig noe du er fornøyd med egentlig? Fortell klein

Edit. Sorry. Glein

1 Like

Inga små spel över direkt va? Det konsoll favoriter som säljer x antal miljoner. säljer conana 2-300 K kopior över kvartalet ör de riktigt bra.

Det rör sig om 200-300k digitalt på PS4. 55% marginal på 50 dollares…

3 Likes

Bara aktie kursen speglar inte sucessen än än än… :grin: men snart…

Chill. Sier bare at man har fått inntryk av dere at amagurr conan #1 ps4 skulle manifestere seg i noe mer enn en fjerdeplass.

Tydelig hårsårt.

Har bare lagt merke til at du er en av de som hele tiden er negativ. Du kommer jo ikke akkurat med mye positivt så lure litt på hva agenda du har :stuck_out_tongue_closed_eyes:

LIVE

Handla mer aksjer idag, 4 mest nedlasta er innenfor i min bok

2 Likes