Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Liker IKKE at vi nærmer oss bunnen av side 2. (#45) på steam, bak både Ark og Rust. Hadde håpet vi skulle holde oss over de to… håper CE klamrer seg fast til side 2 frem til DLC. Da får vi vel et lite byks igjen.

2 Likes

Vi har legat ovanför dom i 1.5 månad nu. Rätt normalt att vi går ner i placeringar när man ser CCUn. snart blir det en ny push av rea och dlc

4 Likes

Jeg har nok blitt blind her, men spriket mellom GTS 35-45 tror jeg er marginalt. Er megafornøyd om CE klarer 800K enheter i Q2.

3 Likes

CE har klatret noen plasser og er nå mellom Ark og Rust. Håper vi stabiliserer oss her og holder plasseringen rundt de en stund. Da selges det godt.

Om vi skal ta tronen må vi slå de på listene over lang tid. Tar vi ikke tronen men ender like bak er det fortsatt j… bra :slightly_smiling_face:.

Gleder meg til MYZ nytt. Tror det snart er tid for kjøp igjen. Jeg vil ha med meg den neste tiern og.

3 Likes

Kanske vi kan hoppas på sorcery snart? :grinning:

6 Likes

Jeg liker at Funcom først prater om nye features når de er så å si ferdig utviklet. Så kan folk bli positivt overrasket når Funcom kommer med nyheten og rett etterpå leverer varene.

5 Likes

Japp. Förut så hypade man något som sket sig. Nu gör man tvärtom. Väntar tills det är färdigt. 2.0

5 Likes

Xbox placeringar uppdatering sen 11 juni:
#7 Spanien (8)
#11 UK (13)
#10 Frankrike (15)
#12 Australien (15)
#14 Tyskland (17)
#21 Kanada (25)
#28 US (34)
#25 Nederländerna (26)
#34 Italien (42)

Avancerar i alla länder på Xbox !

13 Likes

Knallbra, kanskje X-Box våkner av dvalen.

Litt spent på hvor vi vil se en stabilisering av spillertall på pc, nå ligger vi på ca 20% fall søn-søn. 24.000 aktive er ikke ille om man sammenligner aktive spillere/salg hos for eksempel Ark.

19300 førstkommende søndag om trenden fortsetter.

Hva tror folket?

Håper og tror at Fun kjører litt salg nå før DLC kommer…

3 Likes

Er det mest luddi å ha salg før, under eller etter lansering av dlc? Hva gjør andre spill?

1 Like

Jeg er enig med @Kalleklovn jeg tror det kommer et salg samtidig som DLC-en blir sluppet. Det vil booste salget og få opp spillertallet igjen. Hvis ikke, så er vel salgstallene såpass på vei ned at spillertallene vil gå ned.

@arcone Payday 2 har gjerne sluppet en betal DLC, en gratis og kjørt salg samtidig. :slight_smile:

4 Likes

Hadde vel vært smart med et salg ifbm/like før dlc, for en dlc appellerer vel først og fremst til aktive spillere.

Du kjører ut DLC-en og spillet på salg samtidig. Da får du to ting som øker salgstallene samtidig som gir høyere listeplassering, og når man først er inne på topp 10 på steams bestselgerliste, så booster det salget pga den gratis PR-en det gir.

6 Likes

Så de burde gi ut 2 cosmetic dlc med forskjellig innhold til 1/2 del av prisen av en for å få enda mer oppmerksomhet, one for Boys, one for gals? Eller. Blir det “toooo much”?

1 Like

Såja! Mycket tyder på att DLC kommer samtidigt på alla plattformar

Drömmen är om att REA (tillbud) kommer i samband med DLC innan steam summer sale och fortsätter över summer sale

9 Likes
6 Likes

“Last but certainly not least: We have another major updated with over 500 small and bigger fixes that will go to TestLive early next week.”

De jobbar fort!!

Nästa helg kan bli insane med

  • 500 major patch
  • DLC
  • REA
  • 2 x XP weekend.

BOOM

9 Likes

Hvis den 500 patchen treffer før sommersalg… boom

6 Likes