Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

15

3 Likes

Husker dette var et stort problem i WOW tidligere også. Noen som kitet en av raid dragene til Stormwind. Serveren måtte restartes hver gang det skjedde fordi den dragen fikk mye liv hver gang den drepte noen og det var ikke mangel på low lvl noobs i den byen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hadde de ikke noe kødd med en plague som noen klarte å få inn i Stormwind også? Vaktene kunne få den, men dauet ikke av den, så alle som dro innom fikk den og daua? :stuck_out_tongue:

Du døde, ble til et zombiemonster og smittet alle rundt deg når du døde og angrep andre.

Det blir fortsatt studert av epidemiforskere. Tok selv med meg den til Blackrock Depths der det var en bar med Dark Iron Dwarves som respawnet veldig fort så de holdt det gående i flere timer.

1 Like

Haha, WoW var kanon i sin prime time! Var en god del morsomme glitcher i det spillet der

1 Like

Det var ikke en glitch da. Var enten Naxxramas release event eller precursor til TBC, husker ikke helt.

Men det var før auksjonshusene ble linket så økonomien brøt helt sammen. Alle bankers og auctioneers daua jo. Jeg var ikke homo den gangen så jeg spilte ikke Alliance, men alt i Orgrimmar døde momentant så folk begynte å bruke AH i Thunder Bluff og Undercity istedet. Så kom plague dit og alt bare knakk sammen. Kjøpte Teebus Blazing Longsword av en desperat fyr for 20 gull den gangen. For flere år siden ble jeg tilbudt 250k gull for samme sverdet.

Sjekka wowhead nå, 520k buyout :smiley: Aner ikke om det er mye eller lite i dag men nice.

1 Like

Litt avsporing her, men WoW var kanskje et av de Mmorpg som fanget meg 100% og fikk den følelsen av at jeg levde i en magisk verden… Vært mye morsomme øyeblikk i både pvp og raids med guilden min… Fikk solgt en konto for 5000kr, for en 16 åring var det mye penger på den tiden… :joy:

Jo eldre man blir er det andre typer spill som fanger, WoW har blitt for barnevennlig… Det er verdt å følge CE gruppene på facebook, folk bygger helt sinnsyke ting der og de elsker virkelig spillet… Legger ut mye morsomme bilder også… var der jeg fant den med dragekitingen

3 Likes

Kanskje Funcom skulle sendt noe Conan Exiles merch til Conans Pizza, Austin, Texas? :grin: Vennene mine som spiller CE er i alle fall ofte innom der; god pizza og tøft interiør sier de!

20 Likes

Google trend for Conan Exiles pr uke. Blå søyler er EA-lansering, oransje søyler er full-lansering

Summert opp, så er søkevolumet for de fem første ukene 46% høyere nå enn i 2017. Mye av dette kommer jo helt klart av at spillet har mye flere aktive spillere, men det vil også reflekteres i salg utover 2018 når Funcom kjører kampanjer med tilbud osv osv.

18 Likes

@h3nk1 evt @Christian. Hvor mange rewies har CE Fre til-Søn?

181 steam reviews inkludert ikke-steam purchases, så ca 60 om dagen. Holder seg greit, men det kommer til å trende nedover inntil spillet kommer på tilbud, eller de kommer med noe nytt fett innhold. F.eks. temming av dyr. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hei,

Så selger 4-5k om dagen fremdels da ? Det er jo bra til full pri$ :slight_smile:

Jeg tenker 3-4k, og jeg tror nok endel av non-steam purchasene er til godt under 40$, uten at jeg har noe statistikk til å backe opp den påstanden. :slight_smile:

3 Likes

Legger vi til 3-4 k på PS4 så blir det penger av det da. :wink:

1 Like

Helt klart, selger sikkert det dobbelt av hva det gjorde 5 uker launch i 2017, til en høyere snittpris. :slight_smile:

3 Likes

Da er det vel bare å kjøpe mere da? :slight_smile:

1 Like

Mhmmhmmm :stuck_out_tongue:

Er flere måter å handle på:
a) kjøpe på dipper
b) kjøpe på tekniske signaler
c) kjøpe fundamentalt og ignorere kursen

5 Likes

Xbox placeringar uppdatering sen 7 juni:
#8 Spanien (19)
#13 UK (28)
#15 Frankrike (18)
#15 Australien (19)
#17 Tyskland (18)
#25 Kanada (29)
#34 US (31)
#26 Nederländerna (32)
#42 Italien (50)

Vi går framåt i alla länder förutom US atm. Jag har ingen aning hur eftersläpning ser ut på dessa listor

9 Likes

Hvordan har xbox salget gått?

Noen som har oppdaterte tall for Playstation 4 store?