Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Min bastante teori (med forbehold om at streamen i morgen ikke skuffer) 300k-400k de første 7-14 dagene :sunglasses::sunglasses::+1::+1::+1:

2 Likes

Selger MYZ 500k på alle plattformene ut 2018, noe jeg tror er for lavt, etter responsen så langt. Vi vet nok litt mere etter morgendagen. Sitter Funcom igjen med, la oss si 80kr blir det 40 Mill oppå CE
Legger meg bevist lavt på antall for å ikke få haussestempelet i ansiktet :wink:

2 Likes

Meget godt poeng @Dweller ett slikt antall vil jo gi Funcom viss de sitter med 50% ?
Tett på 80Mill oppå CE…
Uansett hva noen prøver å hevde, kassa til Funcom blir SVÆR i 2018. :moneybag:

3 Likes

Husk at myz sitt budsjett er laaaaaaangt mindre enn CE

5 Likes

Jeg kan godt hausse. Jeg har ingen aksjer…ennå

Edit. Men har ingen grunn til å hausse fordi jeg tror de kommer til å selge helt rått. Mer enn CE har solgt.

1 Like

Slappenfjert;
Svarte på spørsmålet ditt, men det kom beklageligvis i den andre tråden grunnet surr fra min side.

Nyt helgen alle :sunglasses:

1 Like

Ja det vedder jeg 500 mot :slight_smile:

Edit: greia er at grunnmassen av gamers på titler som turn based er begrenset, så derfor tror jeg 500.000 solgte er mer enn bra nok både for Funcom og aksjonærer.

2 Likes

Fader ta da @Paddy80 :joy::joy: ok its a deal :grin: sakt er sakt og spist er spist

Med min flaks så klare de vel 990.000 :grin:

1 Like

Klarer de 990.000 første året får du 1000,- jeg trenger bare 500 hvis de ikke klarer det :smile: da har vi uansett tjent pengene våre gjennom kursoppgang at det er bare moro :+1:

2 Likes

For at det ikke blir misforståelse. Vi snakker om det første året=12 mndr :sweat_smile:

ja det er greit det :slight_smile: noe som taler for høyere salg enn normalt i denne sjangeren er at Funcom er med på laget og det i seg selv vil generere en del salg.

500 $ eller NOK om man kan fråga :grin: jag tippar att Funcom klarar sälja mer än 1 mln exemplar av MYZ

Nå syntes eg det ble mye om og men her; sack up dawg! BELIEB! :rofl:

2 Likes

Nei nå må vi ikke ta helt av her :joy:

tenkte på 500 NOK for min del, så får han 1000 NOK om de klarer 990.000 første 12 mnd eller mer :wink:

Signerer som vitne på veddemålet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Taper jeg veddemålet selger jeg bare 28 aksjer, no stress

1 Like

Der har vi svaret. Det finnes ingen robot, det er veddemål som blir oppgjort :+1::smiley:

7 Likes

Paddy80- Hvis du siger kurs 35 om et år… Så får du 1000 NOK af mig🤑

1 Like

Jeg tenker at hvis Funcom fortsetter og gi ut spill som selger i millionklassen, så prises de riktig etterhvert, da er kurser vesentlig høyere enn nå for å si det slik

2 Likes