Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

42 nå på GTS.

Placeringar på Conan Exiles sen 30e april på Steam :slight_smile:

9 Likes

CE 42 og DLC 78 er riktig.

Vi selger nå som vi gjorde i slutten av mai. Tror vi ligger på 1.7 mill solgte. Håper vi passerer 2 mill før Q2 rapporten, men det skal vel holde hardt?

Det overrasker meg litt at recent reviews er tilbake på mixed. Spillerne er ca like fornøyde med spillet nå, som de har vært i EA…, men spillet er vel vesentlig bedre? Hva er greia?

1 Like

Man har høyere forventninger til et spill som er ute av Ea. Så det som ga positivt i EA kan gi dårlig reviews nå. Ikke så mye hokus pokus der.

1 Like

Så du mener mixed er fortjent? Jeg trodde det var bra nok til å fortjene mostly positive.

1 Like

mange negative reviews som klagde på at CE brukte Red Shell

1 Like

17520, merkelig kveld. CE er forbi forrige lørdag, men ett litt rart dropp mot slutten satte toppen noe tilbake. Topp forrige lør 17214.

Får håpe spillertall stabiliserer seg litt nå fremover å at 500+ patch fikser masse… Sikkert mange som bare kjøper spillet nå for så å spille det senere.

Er nok mange som kjøper en del spill nå ja, som vil teste de utover i sommerferien.

Kan merkelige dupper ha noe med VM i fotball å gjøre?

Kun en løs tanke som fløy forbi…

5 Likes

Det er vel ikke helt usannsynlig det. Er vel mange som spiller i Tyskland f.eks som spilte kamp nå i kveld.

Er det ikke bare å la det leve videre nå da? Funcom 2.0 er en suksess. Ferdig snakket.

6 Likes

Hver enkelt som spillet får gjøre seg opp en mening om hva de synes om spillet.

räknar inte första dagen på steam summer sale då de bara var några timmar. men mellan 22-23 har det kommit in 176 reviews. Det är 12320 kopior. Det blir 6160 kopior per dag. Det ger 86k på hela steam summer sale över 14 dagar. Förra året sålde man runt 40k. så kan bli riktigt nice

På dagens pris ger det 124 kr per kopia till Funcom. Vilket innebär att 86k skulle inbringa 10 msek! Riktigt sjukt. Sedan har vi DLC över 3 plattformar och försäljning på konsol…

3 Likes

Tror du er ca 2000 for høyt, men bra uansett.
57/58 salg pr review er vel ca ok? Dvs ca 10000 salg på 2 dager.

Så vil det vel avta litt pr dag. Trenden er iallefall slik.

Kan vel hende det blir en boost dersom de får opp et banner🙂. Det bør de få iløpet av perioden.

Sant. Jeg spiller ikke noe særlig så derfor jeg lurte. Ser ut som mixed er det spillerne lander på. Håper det drar seg opp til mostly positive etter bugfixene.

Ser du bruker 70 salg pr rewiev @antzzo Tror det blir nærmere sannheten å legge seg mellom 58-65. Dette gir allikevel bra med solgte kopier på 14 dager.
58 salg gir drygt 71k. 65 gir 80k dette avhenger jo att salget holder seg forholdsvis stabilt. Vi vet jo heller ikke om Funcom fronter spillet i løpet av perioden.

Av ren nysgjerrighet, hva tilsier at vi heller ligger på 58 enn 70? Ser av steam-rapporten at snittet på «alle» spill i 2017 var på 67. Har vi data på at vi ligger under snittet, eller regner vi bare under for å evt bli positivt overrasket?

Bl.a for å ikke bli skuffet. Og for å ikke villede andre lesere på forumet.

4 Likes