Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

PS4 i usa holdt vi 1. plassen i 21 dager og i dag er det gått 21 dager med 3. plass :muscle: :tada:

21 Likes

Conan Exiles steam purhase reviews uke 7:
Early Access: 189
Full launch: 413

Joda, CE er på salg, men prisen er 24$ vs 30$ som den hadde samme uken i EA. CE kom på salg et par uker senere i EA, fikk da 225 reviews.

Det morsomme? CE selger fortsatt veldig bra på PS4 og litt på Xbox i tillegg. Potensialet til CE i 2018 er svært mye bedre enn i 2017 for Q3 og Q4. :slight_smile:

EDIT nå gir det kanskje mening :joy:

6 Likes

2019?:rofl:

1 Like

Redigerte innlegget mitt så det ga mening :smiley:

1 Like

Conan Outcasts är på plats 72 alla plattformar hård/mjukvara med 2 månader kvar till release

4 Likes

… har de sluppet dato for Japan-releasen? Har jeg ikke fått med meg. :slight_smile:

Den ble sluppet tidlig i juni, vi fikk det bare ikke med oss fordi de hadde endret tittelen på spillet… Slippes 26. august, pluss/minus noen dager, orker ikke sjekke nå :wink:

Edit - her er videoen @antzzo fant:

«Conan Outcasts release 23/8»

4 Likes

Du må FØLGE med @Christian . Ikke bare tenke på dating. :joy:

3 Likes

For lite dating, men jobber med saken :smiley:

3 Likes

Whaaat…ble det ikke topptur?:grin:

Ble topptur, fest og … på lørdag. På søndag gjorde jeg virkelig ingenting, utenom å gå hjem fra nachspielet :joy:

3 Likes

Har ikke sett CE på fremsiden av Steam en eneste gang siden salget startet. Burde komme der snart over en lengere periode… Håper på hele hellgen :slight_smile:

1 Like

CE nr 69
DLC nr 318

1 Like

Helt ok med tanke på att “alla” spel är på salg :slight_smile:

Hva er sannsynligheten for at CE kommer på fremsiden av Steam? Da med tanke på at det er Steam selv som bestemmer dette. Hvilke kriterier er det de vurderer dette på?

Tror det er ganske random, men vet ikke. Det er garantert at CE kommer på fremsiden.

Jeg sliter med å se at random vil garantere CE på fremsiden. Håper uansett at det skjer snart. Det har de fortjent :+1:

1 Like

Random, men de store spillene kommer vel alltid innom under en så lang periode. Husk at CE er på topp 50 over de spillene som blir mest spilt døgnet rundt.

1 Like

Jeg tenker Steam bytter ut det som er på forsiden til enhver tid så de maksimerer eksponeringen for de spillene som selger bra. Det er ingen garanti for at CE kommer der, men ikke usannsynlig. :slight_smile:

2 Likes

Steam byter spel kl 19.00. De väljer med omsorg spel som säljer. Får se om CE kommer med… det säljer iaf!

2 Likes