Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

CE nr 58
DLC nr 368

1 Like

Funcom själva vill ta efter Paradox modell och många investerare jämför. Stellaris första DLC var ett content DLC. De släpptes dessutom inte under ett stort Steam Sale. Stellaris första DLC hade 90 reviews första veckan. CE har 78 och fram till 18.00 ikväll har de gått en vecka. Trots Summer Sale och inget content DLC är jag mycket nöjd. Blir spännande och se när man släpper DLC när spelet är mer optimerat/stabilt och man släpper det på en vanlig vecka.

5 Likes

Funcom ser jo ut til å gjøre det meste riktig med CE. Ting er langt fra perfekt, men bra nok til at de gode kvalitetene ved CE gjør at det selger. Det kommer jo bare til å bli bedre utover året.


Pen utflating/vekst i google trenden sist uke, stemmer godt overens med økningen i reviews også. Klarer Funcom å holde momentet oppe for CE så blir det en gullgruve framover også. Jeg er litt pessimist, men tenker at de i hvert fall klarer å selge mye bedre enn i 2017 etter EA. :slight_smile:

10 Likes

Blir nog inte svårt med 3 plattformar :slight_smile:

3 Likes

Ikke forran excel arket, men en melding på 2mill bør være mulig før 28.august mener nå jeg🚀
Trekker dette tilbake men beholder raketten:)

2 Likes

Håper de koordinerer det så de kommer med en skikkelig content patch samtidig og kjører spillet på tilbud. Er sånt som gjør at det selger bra over tid. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Tveksamt att CE kommer hålla samma försäljningstempo som vid launch om man ska nå 2 miljoner sålda till rapporten. Tror man gör sig och marknaden en stor otjänst om man hoppas på 2 miljoner sålda till dess.

2 Likes

Ikke noe jeg forventer men selges spillet i en bulk i august tror jeg gjennomsnittet fort kan bli 5k om dagen✌ å ikke tørre å spekulerr forfi funcom fort blir bombet er vel så farlig.

Jeg er spent på hva patching og nytt content kan gjøre. Det som blir interessant er hvordan det selger i dødperiodene. I 2017. Var det ganske dødt. Hadde de klart topp 100 i år blir det bra.

Ett skikkelig dropp i spillertallene, ned fra 1100 til 7700. Noen som har sett noen grunn?

restart av servere / patching

@Halling https://twitter.com/ConanExiles/status/1012722788052938754

Haters gonna hate

CE nr 63
DLC nr 309

Selger jevnt og trutt uten noe bannerhjelp hittill i sommersalget.

9 Likes

CE nr 56
DLC nr 332

7 Likes

CE nr 74
DLC nr 437

Har falt endel nå desverre.

1 Like

Varför skriver du inte kl 22.00 när US vaknat och spelet ligger varje dag runt plats 50? CE har sin sämsta marknad i Asien atm vid denna tiden

5 Likes

CE på Summer sale. Spikarna är US primetime och bottnarna Asien primetime

7 Likes

Ser inte dåligt ut… och snart blir mera spel att fokusera på… :slight_smile: nu alla tittar bara på CE

Skriver hver dag på samme tidspunkt, slik at det kan sammenliknes. Kanskje det blir bedre når Japan inkluderes? Eller er det like dårlig der også?

1 Like