Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Japan har jo egen version :slight_smile: så å inkludere japan blir noe rart da det selges lite CE spill men desto flere av den lokale varianten som heter noe annet

Skal det ha noe verdi må du ha flere datapunkter sånn som antzo

Enig i det.

Men det er en svakt negativ trend hos begge.
Noe brattere på DLCen, men den har ikke Antzzo med.

Selvfølgelig vil det være negativ trend på spill som har vært ute en stund. Noe annet ville jo vært usannsynlig. Nye spill kommer til og vil ha høyere salg. DLCer vil ha et stort salg til å begynne med og så dalende etterhvert.

1 Like

Det er godt vi alle er enige🙂

4 Likes

CE nr 58
Dlc nr 413

3 Likes

En sjelden visitt på tekinvestor og jaggu meg nevnt gitt. Må nok skuffe deg h3nk1, jeg er hverken schizofrene eller er eller har noen gang vært utestengt fra noe forum. Hektar vet jeg jo hvem er fra Hegnar men Berntsen har jeg absolutt ikke noe forhold til hvem er.

Noen spesiell grunn til at du velger å henge meg ut som schizofren og utestengt?

Ondskap, min venn. Ren skjær ondskap og uthenging! :joy:

Neida. Hektar har flere brukere, inkludert denne Berntsen som nylig ble kastet ut herfra.

Ditt navn ble nevnt, da det iblant - hvis man kommer til skade å besøke HO - er fort å tro at ca. samtlige der inne tilhører nevnte figur.

Er du ikke en av Hektars mange brukere, så må jeg bare beklage. Men jeg må i så fall også gratulere - fordi vedkommende er ikke vel bevart.

Ha en strålene sommer!

3 Likes

Du må nok bare beklage ja :slightly_smiling_face:

Har ikke fått med meg hva som har skjedd med brukere her og hva som er skrevet av utestengte brukere. Når det gjelder på Hektar så synes jeg vel det er andre brukere som har større personlige problemer enn Hektar. Men han terger nok på seg en del av evangelistene der ja. Som oftest er det fult fortjent i mine øyne. Hva han eventuelt har skrevet her som har opprørt folk har jeg ikke fått med meg så skal ikke kommentere på det.

Men da skal ikke jeg avspore Funcom diskusjonen mer.

Dropp ondskapen og ha en strålende sommer du også :wink:

4 Likes

Jeg reagerte på det da jeg så det. Siden jeg har diskutert med Krafer av og til i ca 10 år visste jeg det var feil. Men orker ikke diskutere alle slike. Bare støtter han her og er sikker på at det Krafer skriver er riktig.

2 Likes

Greia er vel at folk som krangler for å krangle ikke akkurat gir noen god diskusjon. Nå har jo @Morti gått god for deg, så grattis med at du ikke her Hektar og velkommen til diskusjonen! :slight_smile: :wink: :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg kjenner ikke historien her men på Hegnar er etter min mening de som hauser Funcom uansett hva som skjer og til dels ikke bryr seg så hardt om fakta de verste.
Men er selvsagt noe Hektar kunne spart seg for også av og til selvsagt. Men får man slengt mye dritt og blir tillagt mye uriktige meninger og handlinger så er det jo litt forståelig at man tar litt igjen med samme mynt.

Du får takk for godkjennelse da Morti :blush: Synd det ikke er strengere kontroll på at folk bare kan ha ett Nick.

Men nå får det vel være nok om meg, Hektar og evangelistene. Kjør diskusjon om Funcom og CE i stedet :blush:

11 Likes

Vi trenger folk som utfordrer de positive. Fint om alle kan være saklige og ikke gå i forsvarsposisjon, men heller utfordre tilbake. Slik kommer vi fremover og får servert ulike synspunkt. Så kan man noen ganger kanskje la seg overbevise av den andre. Man kan bli overbevist av argumenter, men ikke av hets/namecalling osv.

Takk for alle som stort sett gjør dette :slight_smile:

11 Likes

Ce nr 54
Dlc nr 426

(Siden update i US primetime ble etterspurt)

1 Like

PC (unfortunately delayed until start of August)
We are still trying to get the 500+ patch that is currently on TestLive 651 over to PC as soon as possible, at the start of August. We do want to be careful though and want to be as sure as possible to not cause issues for when the patch goes to PC Live. (Issues can always happen but we try to be as pro-active as possible.)

:frowning: Inte bra!.

1 Like

Bra att dom testar riktigt noga… än släpa bara för att släpa pga tryck från aktieägare eller spelare :kissing::sunglasses:

4 Likes

Sommerferie! Også er det 30+ i Oslo nå, så feil tid å be om overtid. Litt uheldig, men sånn er det!

2 Likes

Vet ikke om folk her følger spilte timer på Steam men har gjort en sammenligning av utviklingen ved Early Access og Full Launch. Laget grafer for spilte timer pr. dag og for spilte timer på ukesbasis (for å se trenden litt enklere da det jo svinger mye fra ukedager til helg). Dessverre mistet en del historikk nå men her er den første perioden (som jeg nå har mistet tall for):

Her er siste del av perioden (en del overlapp) oppdatert med gårsdagens tall:

I går var det laveste antallet spilte timer på et døgn for Conan Exiles siden full launch. Det var en liten økning i starten på sommersalget men ser ut til at man er tilbake til nedgangstider igjen.

X-aksen er dager fra launchdagen. Og y-aksen selvsagt spilte timer.

9 Likes

CE nr 73
DLC nr 528

Antall steam purchase reviews uke 8 etter:

  • Early Access: 168
  • Full lansering: 328

Etter full lansering, så har dårligste uke vært 281 reviews. Når sommersalget er over får vi nok en dipp, men det vil fortsatt selge bedre enn i Early Access. Conan Exiles i Early access solgte svært dårlig i Q2 2017, mens det nå ser ut til å selge ganske bra. På Steam alene.

9 Likes