Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

1000 flere spillere i dag en i går samme tid hvis jeg leser rett på mob…?

Snyggt gjort av Funcom! De som når lvl 25+ eller mer på testlive får DLC gratis . funcom vill få ut 500 patchen

15 Likes

Det var faktisk en veldig positiv greie fra Funcom. :slight_smile:

2 Likes

JA DLC som KOMMER TIDLIG AUGUST. Skal si de ruller ut DLCer.

1 Like

Djeeeesus!

1 Like

En gulrot for å få lokket spillerne til testlive. smart.Funcom har sommerferie snart og tidlig august håper de å få ut denne 500 patchen til live.

Patches will, unfortunately, temporarily slow down a bit during the next three weeks due to the summer holidays. The team has been working tirelessly on Conan Exiles both during Early Access and after launch, and while there is still work to be done, we are limited and some team members are taking some needed time off. That way we can come back with renewed energy, ready to deliver the gameplay updates we have planned. Check out our blog for more info on what’s coming.

This also means that the 500+ patch will not be released before August. We really wanted to have this out early this week so we could hotfix any unforeseen issues before the weekend. The team was working incredibly hard to achieve that. Unfortunately, we do not feel confident about deploying this patch to the PC Live servers this week. We don’t want to risk rolling out such a big patch right before the summer holidays, so we will wait until after July. We completely understand that this is not ideal and that many of you were waiting for the patch to go live, but we would rather err on the side of caution with this one.

kilde og mer info:

3 Likes

Hele greia med testen i kveld er å sjekke om 500+ patchen kan gå ut før sommeren allikevel.

Following our announcement yesterday, the team has made some very positive strides with the 500+ patch and we might be able to bring it out this week – if we can get some focus help from YOU to test it.

1 Like

De prøver jo nå å få ut 500+ før ferien. Derfor de skal ha mange til testlive for å stressteste skikkelig. Dagens community letter var ikke helt up too date. Sto blant annet ikke at PS4 var patchet i dag.

4 Likes

CE nr 69
DLC nr 543

3 Likes

Planen var å stikke innom test en tur, men den gang ei! Virker som om at folk har svart på Funcoms “Call to arms”

12 Likes

Bare å prøve igjen, folk blir fort ferdig ang kvalle til DLC. Det er x5 på alt så det går veldig fort å bli lvl 25. Tror jeg brukte ca 30-40min.

edit: ser de har utvidet til 60 spillere pr server nå etter midnatt

1 Like

Yes, det ble DLC ja. Godt tegn at de skrur opp limit til 60!

1 Like

Tror ni de har optimerat spelet för 60 spelare nu?

Tidigare körde väl de flesta servers på 40?

Jeg tror de tester nye grenser ja :smiley:

2 Likes

Dette er kun på testservere, men det er absolutt et godt tegn at de begynner å teste høyre servercap! Å få til en 50% økning på offisielle servere hadde vært stort!

Ce nr 88
Dlc nr 655

1 Like

Om den store patchen og hvordan den er på test-live:

6 Likes

tilbakemld er litt mixed vil jeg si. Usikker på om dette er godt nok for live i løpet av kort tid.

kilde:

1 Like

Det kan nok veldig godt være, jeg postet den først og fremst fordi det ser ut som de kanskje har fått fikset ytelsen så de kan øke maks antall spillere fra 40 til 60. Det hadde nok blitt veldig godt mottatt.

En fyr:

Issue, 60 people on the server is making some crazy lag and rubberbanding me around and teleporting enemies about.

En annen:

We had 60 on EU3 and we didn’t have any rubber banding. Maybe this is a server hardware spec issue or poorer lines into the server? Our server did crash once however.

Neppe løst helt enda dessverre. :stuck_out_tongue:

Jeg tenker det er (for) stor risiko med en megapatch rett før helg/ferie.

1 Like