Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

CONAN EXILES: Survive. Build. Dominate.

25,407 Medlemmer | 3701 I spill | 10,824 Tilkoblet | 1 I gruppesamtale

1 Like

Funcom har oppdatert systemkravene.

http://store.steampowered.com/app/440900/

2 Likes

https://www.twitch.tv/2spoopy4us

Mulig de mener at det er for “spooky”, men det var tilfeldigvis en bruker på Twitch som kalte seg det da :wink:

1 Like

12 Likes

At man begynner å skrive om CE for xbox… lover bra… Jeg har faktisk tro på at salget der kan bli bedre enn på pc.

5 Likes

Enig! Spillet føles veldig riktig for konsoll. Enkel manøvrering i verdenen og menyer. Spesielt byggesystemet virker som hånd i hanske for konsoll.

2 Likes
9 Likes

We will allow modding either with EA launch or very soon after. Expansions/DLC are not planned as we are focused on the game we are going to deliver right here and now.

Det øker potensialet"!!

5 Likes

Mods så godt som med en gang. Det er jo konge. Jeg trodde ikke dette kom før ved full launch. Dette er bra!

Det fortel oss og ein ting til - mykje er på stell :slight_smile:

3 Likes

Bare ikke combat og AI?

4 Likes

Håper de har bedre suksess med å finpusse det enn de hadde med Sieges i AoC.

3 Likes

Finner ikkje den posten… ? Uansett, vanskelig å tolke utsagnet, kan jo være kjipt…-

[quote]7.) What has been your guys biggest challenge in the development so far Joel ?

(…)

1. Combat and AI have been very difficult to nail down and it is a process I expect to continue well into the Early Access period. There is a lot to consider with server based action combat![/quote]

Read more at http://forums.mmorpg.com/discussion/459999/conan-exiles-ama/p6#UhHc7QzFslCiBZ5o.99

2 Likes

Kan være så mangt der, balansering er jo noko som typisk blir patcha over lang tid, blir spennende å sjå

Det der likte jeg ikke altså. Nå tror jeg vi skal tolke det litt relativt. De setter jo en høy standard her. Mulig de vil ha en eksepsjonell AI og ikke føler de har innfridd helt. Betyr ikke at det blir så dårlig som vi så i streamen.

1 Like

Når det gjelder PVP i spill så er dette veldig vanskelig og balansere samt mye jobb. Samtidig som det er dynamisk og under endring etterhvert som spillere finne nye “kombinasjoner” som er helt overlegne. Selv i ferdige spill blir dette patchet rett som det er. Nå vet ikke jeg hvordan kombat blir i CE, da vi har sett svært lite til det foreløpig. Har vel ikke sett pvp enda.

Alt i alt må eg sei eg er positiv etter Q&A :slight_smile:

Det er vel en av de tingene vi har håpet skulle være veldig bra fra dag 1. Det kan jo være det har vært vanskelig, men at de har jobbet mye med det. Liker ikke så godt at de ikke har vist frem mer.

1 Like

Det kan jo være de mener kamp er veldig viktig i et spill basert på Conan IP-en. Jeg ville tro at IP-en forventer seg en actionfyllt spill utfra navnet. Nå skal det sies at selv om kamp er litt halvveis i starten, så er det et inntrykk som går an å reparere i et EA-spill, men det vil nok helt klart påvirke salget i starten og gjøre at salget kommer tregere i gang.

1 Like