Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Noen som vet hvor mye utviklerne får av humble bundle når de slenges med i monthly bundle?

Det må da være godt under et vanlig steam salg?

Et par dollar tipper jeg.

Det kan den som kjøper velge selv på vanlige kjøp der. Litt usikker på hvordan fordelingen er ved subscriptions.

Ja, er subscriptions jeg lurer på også…

Virker veldig tidlig å gå på en humble bundle deal, men det er mulig det er et smart trekk for å få opp ccp

“PAY WHAT YOU WANT
The core of our bundle “philosophy” is flexible pricing. When you buy a bundle, you can choose the price you want to pay. You can even choose how your money is divided – between the creators, charity, Humble Partners, and Humble Bundle.”

FYI.

Ja jeg har kjøpt mang en humble bundle, og vet at man betaler hva man vil, bortsett fra at de prøver å lure deg opp en “tier” med bedre spill. Men jeg tror ikke man har den muligheten på subscription pakkene, som CE er en del av. Det er ikke en vanlig bundle. Det er en fast pris pr mnd.

The Humble Monthly is the digital version of a “mystery box” or "blind box”. This is a subscription service, where each month delivers top-notch PC games straight to your inbox, once per month.

The Monthly (single month) is $12 a month.

Hvis du er sub, kan du ikke sende en mail og spørre? :thinking::vulcan_salute:

-Humble har 12 Mill + brukere
-En av kjøpsmetodene er monthly subscriptions(kalles Humbly Monthly) som Conan Exiles er en del av nå.
-Hvordan tjener de penger på 12 dollar per Humbly Monthly? Konseptet: I utgangspunktet kan Humble tjene ubegrenset per sub. Ettersom mange er sløve med å avslutte subbene (studier viser dette) Så kan 12 dollar bli til x antall dollar.

Det jeg er usikker på, er avtalen Humble har med Fun. Er det en fast pris med 10-25 dollar per humble, dersom Conan er med i den? Eller er den varierende med lengden på sub på den spesifikke humblen? Jeg tror fast pris. Uansett gir det nøkkel til steam, gir penger i kassa, og øker brukermassen. Brukermasse er kritisk i survival, bare ta en titt på DLC.

Fun må holde tempoet oppe og gå mot 2 millioner brukere. Ved neste update(pets, biome) bør man få like god om ikke bedre følelse som mange her inne hadde da Funcom gjorde “major patch” i mars. Flere brukere, og stabil inntjening. Også kommer MYZ, hehe.

Ca$hFlow over hele linja.

6 Likes

Jag har också hört att de som ingår i monthly deals får en fast summa. Tro inte den behöver vara begränsad till 12 USD per kopia. Tex tveksam till att divinity 2, 6 månader efter relase nöjde sig med 3-4 dollar.

Som du säger så får de in löpande intäkter av de som ingpr monthly, bli lätt man glömer bort det. Lite det som är iden med prenumationer.

Ce på 52 plass på gts, 11512 spillere mot 10975 samme tid forrige mandag. 537 flere.

9 Likes

Hvem av de store som hadde twitch event i går?

Var et par Franske spillere som nettopp avsluttet, YoDa og Jukes. Om det var noen andre vet jeg ikke…

Edit: Yoda og Jukes er i gang igjen med 18k seere, og de er fra Brasil (ikke spør meg hvorfor jeg trodde de var franske :stuck_out_tongue: )

3 Likes

Her var det noen imponerende byggverk

7 Likes

De kör 20% rabatt på CE i ps store US just nu (& 20% extra för ps plus):

12 Likes
13 Likes

Although some of us have been on vacation there have also been people at our Oslo office working on fixing bugs and improving the game. :clap:

2 Likes

Jeg ELSKER pets systemet. Helt rått!! Var akkurat slik jeg ønsket det og mye mer.
Gir en helt ny og dypere dimensjon i spillet.

  • De får spillerne til å jakte etter vanlige og sjeldne egg som gir forskjellige dyr, noe som øker in-game tiden betraktelig
  • De tvinger spillerne til å utvikle eggene, slik at spillere får en slags"foreldre/eier" følelse over dyrene man breeder.
  • De må lage hjem(slags bur) til dyrene, og også mate dem. Bygger opp in-game og eier følelse.
  • Det gir spillerne et incentiv for å frakte raskere (kameler),
  • NPC’er og andre spillere må passe seg for å møte personer med pets. (aldri spilt spillet, men minner meg om dimensjonen i pet’s i world of warcraft)

Noe sier meg også at dette kommer til å åpne en ny dimensjon av bugs, men hvis det jobbes godt med dette kan det bli meget kult!

5 Likes

Der tror jeg vi er enige. Men de fikser nok det også :smiley:

7 Likes

Fra nyhetsbrevet:

We’re currently targeting August 16th for a Testlive release of the Pet system, along with new dungeons and new additions to the combat system. We’ll have more to share about these in the next couple of newsletters.

Tror det blir godt mottatt :slight_smile:

16 Likes

Noen som kan legge inn linken til den siden som viser plassering på Steam GTS over tid?

Finner ikke igjen den :frowning:

1 Like