De er faktisk viktige, da de blir presentert på alle språk som støttes i CE, og på mange forskjellige gamingsider, twitter, Facebook etc. Skaper hype.
jepp, følger Conan Exiles på google nyhetssøk. Kvar dag er det nye artiklar på eit utal med språk Gode greier
edit: faktisk overraska over antal gamingsider i verden…!
Er vel viktigst å få med seg nok spillere sånn i første rekke, så får du som investor heller kose deg med salgstallene etterhvert
Sier bare i morgen eller neste uke jeg altså…
- Det som ble nevnt tidligere, vi får nyheter i morgen hvem som er partnere på serversiden.
Fint å se at det jobbes iherdig på begge deler
Vet det er blitt diskutert pris opp og ned her på siden, men husker jeg riktig hvis det er uttalt tidligere at de skulle slippe prisen i løpet av denne uken?
Nei, de har sakt det skal annonseres før EA. Siste livstegn var at de hold på å naile siste biten på kontrakter/sweet deals. Tipper vi får vite prisen på tampen av neste uke
Interessen for Conan Exiles er global!
Legger ved skjermbilder av hvor folk som er medlem i CE facebookgruppa er fra. Syns det var interessant.
Nyheten om FULL modsupport fra dag 1… DET er bra!.
Funcom gjør så mye rett at jeg lurer litt på når den virkelige reprisingen skal skje.
Ser ut som enda en blog da ble lansert, er postet på Facebook også, så en kan se reaksjonene til kundene.
Har sittet lenge å tenkt at Exiles muligens vil skuffe på EA salget. At hele EA har vært en unnskyldning for å slippe spilllet tidlig da de er under stort press. Vært litt smånegativ til å sitte over launch rett og slett. Spillet virket liksom bare simpelt/lite innhold. Lite avansert UI som ikke ser ut til å kreve mange knapper har også ledet meg til å tenke at dette vil passe bedre og lykkes langt bedre ved konsollaunch. Men.
Modding fra begynnelsen endrer mye for mitt syn på EA. Vi kan se at det utvikler seg mye ekstra innhold ganske raskt om spillet dukker opp på radaren til moddemiljøet. Er vi heldig dukker det opp noen veldig brilliante ideer før Xbox som gjør spillet enda mer attraktivt og jekker salget ett kraftig hakk opp ved full launch
Dette ser jo veldig, veldig bra ut da. MOD-support fra starten, der gir de mer enn de har lovet, da de har sagt at dette sannsynligvis blir lagt til i ettertid.
Server wipes hver 30. dag, og flere valg etter hvor du “hører til”:
De gjør det enkelt å sette opp egne server med et eget verktøy for det.
Hehe var også veldig skeptisk, men merket at jeg begynte å få færre og færre grunner til å være skeptisk. Det som ville vippet meg over kanten for å kjøpe var at kursen la seg rundt 2.20 før helgen. Nå har dette endret seg totalt med denne nyheten. Ble ikke bare vippet over på positiv side, er overbevist nå ! 3kr før neste helg, 6kr før nyttår er mine spådommer for kursen
Intervju med Funcom nye super-CM, Jens Erik Vaaler:
http://conanexiles.zone/thread/14-erstes-interview-bezüglich-conan-exiles-für-die-deutsche-community/
Selve intervjuet er på engelsk.
Utdrag:
Q: Have you tried Conan Exiles? What was your first impression of the game?
A: According to Steam I’ve played it for about 89 hours, which is nothing compared to some of the guys on the dev team. Joel is coming up on 450 hours soon. My first impression was that the game had a lot of potential, but that it was still very much a work in progress. That was in June, before we put out the trailer announcing the first release date. The dev team has come an incredibly long way since then and the game plays, looks and feels much better now.
Q: Will we be seeing some pvp action in the next livestreams? (you against joel?!)
A: There will be some PVP action in a livestream before Early Access launch.
Funcom gjør en del gode valg for tida. Selskapet er nesten ikke til å kjenne igjen.
God stemning
Nyheten om Mod Support er den største nyheten vi kunne håpet på før launch. Regner med at vi bryter 3kr ganske raskt nå, fordi dette er over all forventning fra min side Så har vi i tillegg fått vite at vi skal få se pvp før launch, at Funcom har begynt å gi ut svar til streamere og youtubere som har søkt om å få spille spillet før launch, og de har gitt indikasjoner på pris og forklart server setupet som ser ut til å ville fungere kjempe bra. Det er en kjent måte å gjøre det på som spillerne er komfortable med, samtidig som de gjør noe nytt med å dele det inn i spesifikke “community branches”. Gleder meg til mandag, og det sier jeg ikke ofte i børssammenheng
Du fikk ikke med deg AMA?
Hva skjer på mandag?