Markedet har fått tid til å sette seg inn i alt nytt
Tror du taxisjåførene forstår en puck av det du skriver? Nei, jeg tror som deg på 3 kr før launch men jeg har ikke peiling eller baller nok til å sitte over launch med min beholdning desverre… har brent meg før på LMO og TSW. Selv om jeg innrømmer at dette ser MYE mer lovende ut enn de spillene!
Når det fundamentale endres endrer jeg også mitt syn ^^ Forventet å sitte hele høsten og vente på nyheten om mods, men så kom den nå. Selvfølgelig er jeg sikkert overpositiv, men det er det lett å bli når vi får en sånn gavepakke rett før launch og jeg er en av de første som ser den.
Det viktigste er vel at spillet nå ikke blir “en del av resten”, men det første som slippes med mods fra start i denne kategorien. Det vanlige er at det kommer 1år etter launch som en redningspakke for spill som har begynt å miste spillere. Nå blir det motsatt. Jeg tenker på det litt som at de nå slipper to spill til prisen av ett, og de slipper kostnadene av det ene. Som vanlig kan det godt hende at jeg tar feil i kursutviklingen på kort kort sikt, den er det vanskelig å forstå seg på noen ganger. Men for caset sin del ser jeg dette som noe helt uforventet og kjempe positivt.
Jeg forstår din begeistring men jeg mente bare at jeg tror ikke du skal forvente at taxisjåføren på gata forstår hva mods er - er du med?
Nei det gjør de nok ikke, men de forstår hva en god nyhet er når de ser at kursen stiger Så det blir vel samme reaksjon blir det ikke? Det viktigste er at dette påvirker salgstallene i direkte i positiv retning og levetiden til spillet. Det kan vi vite nå, så kan de finne det ut når salgstallene kommer
Lurer på hvor mye royalties funcom drar inn på dette
Available 31 of Jnuary. This game will unlock in approximately 2 weeks. Blir det pre-order da tro, eller er det åpning for streamerne som skal i gang tro? På tide å spekulere litt
Det vil ikke være noen preorder
Noen ide om hva unlock kan bety?
Fra det jeg forstår av det jeg leser så betyr det at de kan begynne å laste ned spillet, og såvidt jeg kan forstå må spillet da være kjøpt. Uansett, approximately 2 weeks betyr ikke nødvendigvis at det skjer da. Absolutt mulig det skjer ved launch eller rett rundt der.
Er ca 2 uker til release. Er vel rett og slett det. Det er ingen mulighet for preorder gjennom Steam sine sider så lenge det er early access.
“Unlock” er vel bare terminologien de bruker for at det åpnes for salg mener jeg å huske. Det er jo bare drøye to uker til slutten av måneden, så det stemmer vel bra det?
Ja, stemmer jo godt. Jeg som har klart å lese det litt feil. 2 uker er strengt tatt 4 dager før Launch så ikke store forskjellen…
After this Friday… ok… bare å glede seg til imorgen da?
6500,- ish for 12 måneders server leie med 70 slots.
ARK Leies for 6100,- for 12 måneders med 82 slots.
Rust 360 euro for 250 slots/12 mnd
Så lenge serverne yter det de skal så er det vel innafor?
hmm.server wipes hver 30. dag på de offisielle serverne. er det lurt? dette skaper litt diskusjon på steam forumet.