De gamerne som er interessert i spillet får med seg dette. Er vel heller den gjennomsnittlige aksjonæren som ikke får det med seg.
Fordi det har ingenting å si for den gjennomsnittlige aksjonæren.
De får null nye spillere med den markedsføringen, som var poenget mitt. Spillere som ikke spiller får den heller neppe med seg.
Kommer an på om de har trykket «Følg» i steam på spillet. Da kommer det opp sånne oppdateringer.
Kunne med fordel sneket inn “pets” i meldingen ja. Skader jo ikke å hinte om at den inneholder noe nytt.
De kommer nog när de uppdaterat ska du se
Det er en større plan. Nyheten kommer ut stort. Wild sale coming up?
Blir overasket om de ikke slenger inn noen markedsføringskroner for å skape oppmerksomhet rundt denne oppdateringen… og ett aldri så lite salg, enten til helgen eller midweek.
Fint. Da fikk de vel ikke plass på Twitter
Steam halloween rea kommer i slutet på oktober så räknar inte med rea i samband med pets
Tror det hadde vært lurt med salg nå jeg. Langt mindre kamp om oppmerksomheten. Kreves også langt mindre solgte for å stige på listene og bli synlig der.
Ny DLC:
Her går det unna! Funcom er LANGT i fra ferdig med å melke titsa i CE!
Jadda!!
Trodde jeg fulgte godt med, men ikke fått med meg at denne skulle komme nå. Veldig bra at de får den ut samtidig som pets kommer!
Allerede #68 på GTS…
EDIT: #39 kl 17:14
Plats 31