Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

De gamerne som er interessert i spillet får med seg dette. Er vel heller den gjennomsnittlige aksjonæren som ikke får det med seg.

Fordi det har ingenting å si for den gjennomsnittlige aksjonæren.

1 Like

De får null nye spillere med den markedsføringen, som var poenget mitt. Spillere som ikke spiller får den heller neppe med seg. :stuck_out_tongue:

7 Likes

Kommer an på om de har trykket «Følg» i steam på spillet. Da kommer det opp sånne oppdateringer.

Kunne med fordel sneket inn “pets” i meldingen ja. Skader jo ikke å hinte om at den inneholder noe nytt.

De kommer nog när de uppdaterat ska du se :slight_smile:

Det er en større plan. Nyheten kommer ut stort. Wild sale coming up?

De har da det med på fb…

Blir overasket om de ikke slenger inn noen markedsføringskroner for å skape oppmerksomhet rundt denne oppdateringen… og ett aldri så lite salg, enten til helgen eller midweek.

Fint. Da fikk de vel ikke plass på Twitter :blush:

Steam halloween rea kommer i slutet på oktober så räknar inte med rea i samband med pets

Tror det hadde vært lurt med salg nå jeg. Langt mindre kamp om oppmerksomheten. Kreves også langt mindre solgte for å stige på listene og bli synlig der.

14 Likes

Ny DLC:

26 Likes

Her går det unna! Funcom er LANGT i fra ferdig med å melke titsa i CE!

:heart_eyes:

6 Likes

Jadda!!

3 Likes

Trodde jeg fulgte godt med, men ikke fått med meg at denne skulle komme nå. Veldig bra at de får den ut samtidig som pets kommer!

1 Like

Allerede #68 på GTS…

EDIT: #39 kl 17:14

11 Likes

Plats 31

2 Likes