Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hmm trodde det var tirsdag i dag jeg :thinking:

Varit 50-55 % rea i Europa på PS4 sedan 3e oktober :stuck_out_tongue: Rean håller på till 18e oktober!!


1 Like

Conan Exiles 45 plass GTS nå. Topp 25 innen 1 time tipper jeg

1 Like

Så bra! Ble brått veldig glad for at jeg kjøpte i dag.

2 Likes

#6 Conan DLC
#36 Conan Basspel

2 Likes

#6 + #36

1 Like

Litt treig der ja

Top 25 :slight_smile:

2 Likes

7181-1321 flere som spiller nå, det er en bra økning. Det var 1070 flere tidligere i kveld, altså en fin utvikling.
21 plass nå på GTS, det kan vi like.

2 Likes

Noen som har oversikt over hvor mye de tjener på disse 3 DLCene egentlig?

Sorry meg Frivag, men hva faen? Du hauser og har ikke sett på ratio for DLC?
Denne har jeg brukt videre men antar ikke 16% på alle 3.

“16% of the consumers of video game content in the U.S. purchased downloadable content (DLC) in the three months. (NPD Group, 2016)”

1 Like

16 plass GTS, håper CE holder seg oppe på førstesiden på steam mere enn noen timer. Blir penger av det isåfall.
7358 nå mot 5926, 1432 flere. Ganske bra, tror vi kommer til å se enda større økning i morgen kveld og utover i uken.
Var det ikke en her inne som skrev att han trodde at Pets ikke kom til å gjøre nevneverdig forskjell i spillertall/salgstall for CE ? For tidlig å konkludere,men det ser lovende ut ihvertfall. :smiley:
Edit: 14 plass :moneybag:

Oi. Hvor kom det utbrudet fra?

Er det noe jeg ikke vet så fortell meg det fremfor snap. Jeg er naturligvis glad ettersom jeg gikk inn igjen i dag. Perfect timing.

Jeg ga deg jo ratioen med et snev av irritasjon.

Jeg håper at Funcom klarer en 4. DLC til jul, og samtidig kjører på med julesalg av en pakke med alle 3 første DLC samt CE. Blir uansett spennende å se hva de finner på framover. Faktisk positivt overrasket over at denne selger såpass bra.

Folk som tror at den dlc’en inneholder pet-updaten :stuck_out_tongue:

5 Likes

12 plass på GTS… :moneybag:
7385, 1428 flere som spiller. Hva synes folket om dette ?

5 Likes

Tror vi ser en större effekt i CCU mot helgen. bra start på veckan. härlig trend!

1 Like

Det eneste jeg får ut av dette er at så fort spillet kommer på salg så kommer det seg inn på topp 15 med en gang, noe som vitner om at spillet på langt nær er ferdig. Til tross for rabatt, folk kaster ikke bort 200 kroner på dritt, det er den gjennomsnittlige gamer for oppegående til.

Ps4 er vel den plattformen som spillet fungerer best på? Hvordan er det med reviews der nå om dagen?

2 Likes