Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

5 Likes

50% rabatt i Japan började nu!

7 Likes

Väldigt bra! Hoppas på fler kampanjer under december :+1:t2:

Etter en ny bunn på spilte timer siste uke på onsdag med 726.731 timer så har det nå vært 5 dager med en litt tiltagende stigning igjen. Kom vel en patch med en del bugfiksing den 10/12 og DLC den 12/12 før stigningen startet 13/12.
Helgen hadde 9%,10% og 11% økning i forhold til samme dag forrige uke mens i går var stigningen på 18,2%. Så ganske pen stigning akkurat nå så får vi se hvor lenge det varer :slight_smile:

13 Likes

"Going forward, our current focus is improving the core aspects of Conan Exiles in the next couple of months. This includes improving the Purge, fixing exploits, and improving AI and thralls. "

Helt rätt väg att gå. Gillade även att de anställt en till community manager till spelet

"Thankfully all the hard work has paid off, and we’re really proud of what we’ve managed to accomplish with Conan Exiles. Come January 31st, the game will have been available for two years! We have several more updates and bug fixes to roll out, after all, including 4 more dungeons that we still haven’t revealed yet! "

13 Likes

Håper vi snart får en free too play weekend. Tilstanden til spillet har kommet seg betydelig de siste mnd. Synes spillertallet har en positiv utvikling de siste 2 ukene.

Som CE-tallpoliti og petimeter så får jeg vel påpeke at spilte timer har økt de siste 7 dagene :slight_smile: Bunnen etter lansering er for 8 dager siden.

Nesten 10% økning i spilte timer siste 7 dager i forhold til de 7 foregående. Småpen utvikling, så får vi håpre det holder seg.

7 Likes

Det samme skjedde julen 2017, økning fra bunn rundt 50%

Samma sak med kursen :wink:

Greide dessverre å slette data for perioden august 2017 til mai 2018 :unamused:

1 Like

Jeg er så slack at jeg bare bruker spiller pr dag:

Angående det med spiller pr dag, så er vi nå fortsatt rundt peaken ved Frozen North expansionen. Ikke verst for et 2 år gammelt spill. :slight_smile:

8 Likes

Peak players pr dag gir et ok bilde det også ja. Spilte timer pr. dag synes jeg er hakket bedre da :slight_smile:

Har du lyst til å poste en graf, så man kan se hvor mye de korrelerer? :stuck_out_tongue:

Nylig anmeldelser veldig positive CE, det er jo fint

4 Likes

Fikk nesten sjokk da jeg så på nylige reviews på CE.

87 % positive!

5 Likes

På side 6, fjerde nederst, får vi se om de klarer å klatre litt utover salget

Var på side 8 for en time siden :wink:

50% på base game, 20% på DLC minus siste som ikke har rabatt.

meget habilt og innenfor tenker jeg.

Ny konkurrent (hvis de klarer å få lansert spillet), forventet early access i morgen eller i januar.

2 Likes

Ser ikke helt at det skal være mer konkurrent til Conan Exiles enn det er til andre onlinespill med multiplayer. Dette går nok like mye ut over andre titler også i såfall. Til og med ARK.

1 Like