Det der ser ut til å være en fin patch da.
21 i reviews økning på steam de siste 24t. Salg med 50% rabatt, bruker vi 65 (1365 stk. Solgte) faktoren her så snakker vi rundt 200 000,- inn i kassen til Funcom via steam alene, de siste 24t. (+DLC’er +Xbox + PS4)
CE lever i beste velgående (kan røpe at MYZ har bidratt betydelig mer $ det siste døgnet)
Så mens noen lurer på om kursen skal til 11,- eller 10,- ,så er det veldig betryggende å faktisk konstantere at pengene tikker jevnt inn. Jeg ønsker å vite at pengene jeg har investert -jobber for meg! Det gjør de her. Kursen er pr. nå frakoblet det fundamentale, men det kan ikke vare evig. Fortsatt God Jul
Ja. (Eller, spøker). God jul!
Atlas er en ARK reskin.
Var planlagt som en DLC for ARK, men pga season pass mener mange at de heller ville gi det ut som et stand-alone spill for å tjene mer.
Derfor får de ekstremt mye hat.
Til tross for dette er det 30k som spiller det nå og salget ser ut som det holder seg høyt…
Imponerande CCU ikväll. 8.5k
Dette er jo veldig morro å se CE har fått platinum, som er høyeste award, for spill som er kommet ut av Early Access i 2018 basert på brutto inntekter. Det jobbes jo fortsatt kjempehardt med å patche de bugsa som fortsatt er i spillet.
Någon som har siffror på hur många ratings Conan Exiles fått på PS4 EU och US i Q2 och Q3?
Rett og slett en kjempesuksess. Hele tiden vil det være nye spillere som kjøper for å slenge seg på kompiser som spiller.
Skal det være noen form for serverwipe på offisielle servere som kanskje kan gjøres samtidig med et salg?
Alle offisielle servere kjører jo decay, så bygninger og sånt forsvinner jo innen et par uker når de ikke er i bruk.
Da forsvinner behovet for wipe i stor grad.
Edit : Det er vel naturlig at det kommer en wipe dersom de gir ut en større patch evt ønsker å endre antallet offisielle servere.
Hadde vært fett å kjøre tekinvestorklan utpå vinteren og etablere seg på en server ila en helg
plats 92 nu. Var på plats 118 vid kl 19.00
73!