Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Raser oppover, er vel nå flere hundre tusen som har kjøpt Atlas ser at det finnes et bedre alternativ til 50% avslag

Plats 60!

7 Likes

9059 spillere i kveld. Det lar seg høre. :+1:
47 plass på GTS. :moneybag:

7 Likes

Det må ha noe med førstesideoppslaget på Steam å gjøre…

1 Like

Spiller egentlig ingen rolle hva som er årsaken. Det flotte er att dette beviser att Funcom kommer til å ha inntekter fra CE i flere år fremover. Signifikante inntekter.
Gleder meg til å se effekten av første gratis weekend. Det er bare ett av flere verktøy Funcom har muligheten av å bruke for å øke salget av CE.

2 Likes

42 og 9100 flott da.

5 Likes

Jeg kommer til å leve med håpet om den o store modsuksessen som kommer inn fra sidelinjen i 2019 eller 2020 og får nysalg av conan exiles til å eksplodere.

Nå er spillerbasen som eier exiles fra før så stor at det er et attraktivt antall for en modskaper å lage noe til.

4 Likes

38 GTS og 9177.

8 Likes

Er det kun reklame på forsiden som gjør dette tro? Virker som det røsker fort om der er et eller annet stunt på CE, det må da tyde på noe :sweat_smile:

2 Likes

Har tagit fram alla reviews för enskilt kvartal sen Conan Exiles släpptes. Kikar man på Q418 så känns det iaf som att vi INTE kommer gå under 3 musd (exklusive MYZ).

Konsol är svårare men takten lär ha dragit ner rejält där. Därför jag vill ha ratings för Q2 och Q3 men får se när jag får dom på PS4. Borde iaf kunna ha 5 musd med PC+Konsol. Sen plus MYZ.

8-10 musd i omsättning för Q4 är inte otippat. 9-10 musd skulle ge en omsättningstillväxt på över 200 % mot Q4-17…

15 Likes

Redan 8.4k spelare online och plats 36 på Steam

13 Likes

#34

3 Likes

@Kakebart, @Atl4ntic Og jeg har en liten klan på offisiell server 1019. Det er for tiden bare jeg som spiller der av oss. Bli gjerne med der.

2 Likes

Veldig sterkt, veldig morro!

#printing$$

1 Like

Plats 32! 9313 spelare online

15 Likes

13 Likes

Boom #41 :joy:

CE leverer over mine forventninger på salget her, blir feit hale av dette. Spesielt når alle må overtale vennene sine til å kjøpe så de har noen å spille med.

1 Like

Over 10k som spiller nå! Vi må tilbake til oktober for å se så gode tall :heart_eyes:

21 Likes

Ikke rart det svinger nå som APM endelig er en del av spillet!

Edit:
Typo