Aktiviteten på LFG-forumet på Steam har tatt seg opp, ganske mange som ser etter folk å gruppere seg med.
Er det egentlig så viktig om spillet kommer ut av EA for salgstallene? Er enig i at det er viktig på lang sikt for at spillerne skal være fornøyde om 1,5 år. Lurer egentlig bare på om navnskifte fra EA til ikke EA er så viktig? Målet er vel et bedre og bedre spill i stedet for at det heter noe annet? Eller legger du at spillet skal være “ferdig” i det at det kan ha full release, fordi disse typen spillene kommer til å bli endret også etter en slik “full release” uavhengig av om de kalles EA eller “Full version”. Den største forskjellen er at de tar høyere pris for spillet etter full release.
Ja, høyere pris og må ha full release for å lansere på PS4 vel?
Ah det er mulig, skal sjekke
Conan Exiles - SURVIVE in the World of Conan Trailer https://t.co/r1dImnhJBc pic.twitter.com/wQscPD6M9b
— GameSpot (@gamespot) 16. januar 2017
Gamespot Tweetet traileren til CE for 9 timer siden og CE er nå rank 28 i upcomming games !
Tydeligvis er ikke full release noe krav fra Sony sin side. Fant ARK og et annet early access spill på Playstation Store
Dette. At de avslutter utviklingsfasen og går over i “prod”.
At alle kjente bugs er fjernet og at planlagt “must be” innhold er implementert. Jeg regner med at Funcom har en implementeringsplan for hva de mener er “must be” innhold, så kommer det helt sikkert noen gode ideer til under EA, som Funcom må ta stilling til om skal implementeres eller ikke før, eller til, full release. Men på ett eller annet tidspunkt må man si at spillet er “ferdig” og da helst innenfor annonsert tid - det vil opprettholde, eller kanskje i Funcoms tilfelle, bygge opp, tiltro til selskapet. Og skal Funcom kunne følge sin egen fremdriftsplan for utvikling av nye spill så kan de ikke fortsette med utvikling av CE langt utover planlagt tidshorisont.
Regner med at de går over til å ha et mindre team som fortsetter å jobbe med CE og at det vil komme oppdateringer også etter full release,
At Funcom utfører som planlagt er iallefall viktig for meg, mest som investor, men også som spiller. Har full forståelse for at forsinkelser/utsettelser kan oppstå, men de bør være unntaket og ikke regelen.
Ny Dev Blog post:
Kom ikke build filmen i sammenheng med blogg om build?
Mest svada der?
Nja, de sier i allefall at det blir mye å utforske Det skiller seg fra de andre spillene i sjangeren, som stort sett legger byrden i å lage ting å utforske på spillerne selv.
Armbåndet dreper deg hvis du forøker å forlate “the Cursewall” som er en magisk barriere rundt Exiled Lands. Hvem har satt armbåndet på deg, og hvorfor har de ikke drept deg men satt deg i ut i exile. Det er mye mystikk som du kan fine svar på, mange av svarene ligger under sanden i dype grotter. Tunneler og templer bygget for lenge siden er voktet av nye trusler. Enhver kamp mot demoner og undead vil føre til “corruption” og “weakness”. Massive ruiner som er igjen av gamle siviliasasjoner, dominerer landskapet, med du kan forstå språket deres og høre de snakke til deg. Du finner ruiner, dype tunneler, helligdommer, massive areaner laget for gladiator kamper mens er diger og mystisk by omgitt av kraftige vegger bør du topp utrustet hvis du skal utforske. Denne byen er kanskje viktigst for å forstå “the Exile Lands”.
Antar jeg kommer til å dævve mange ganger her
For den rene pvp-er blir lore ganske uinteressant, men det denne blogposten bekrefter for oss, og opplyser de som ikke allerede visste det, er at her blir det mye spennende å utforske, på egen hånd eller sammen med andre. Samt ser vi at det vil være flust med mobs og npcs å fighte mot for de som foretrekker en pve-opplevelse foran pvp. Dette spillet blir stort og allsidig og kan spilles på mange forskjellige måter.
Fin kommentar.
Innlegg av: 100 Bagger (16.01.17 19:58 ), lest 52 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: FUNCOM Spillerne diskuterer pris…
PC gamer publiserer artikkel på Conan Exiles om Modingen.
Se på kommentarene… godt motatt. Husk PC Gamer crowden er superkrevende… Men Funcom har dem solgt denne gangen:
"Everybody catch that??!!
“You can easily set up a server and play with your friends, and with our
in-game controls you can simply adjust all aspects of your play
experience to suit your playstyle whether that is turning off thirst,
spawning a huge monster, or stop the day/night cycle. If you want to
play all by yourself locally, you have access to the very same
controls.”
This is how you publish a PC game. Regardless of whether it is good or not. This is how you do it."
Vet ikke om det har blitt oppdaget før, men tipper de har i gang streamere fra forskjellige land som tester spillet Han her var ikke særlig poppis da men…
Trykk join game!
Jeg tror det er viktig at ikke bare kjente store navn tester. At de kjører løpet som nå vil gi de mye mer verdifull og variert feedback kontra å kun jage de hotteste navnene.
Jeg har en twitch streamer jeg gjerne vil skal få muligheten til å teste Conan Exiles, men han ligger på som regel rundt 70 seere. Hvem kan jeg kontakte?