Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Någon som har koll på hur många ratings CE haft i Japan på PS4 per Q2,Q3 och Q4. Inte intresserad av totalen utan ratings per kvartal

1 Like

Var det noen som mente CE var dødt?! Logget inn på offisielle serveren eg spilte på for noen måneder siden og her har folk tatt helt av :see_no_evil:

13 Likes

Neste Funcom MMO:
Man kan velge 3 kjønn. Han, Hun og Hen.

Sliders ble så populært. Nå kan man mikse og trikse kroppsdeler som man vil

5 Likes

Noen som lager imponerende byggverk der inne

9 Likes

Derfor vil dette spillet generere store mengder penger i MAAAANGE år fremover.

5 Likes

@Evilfreud Veldig spent på reaksjonen ved neste big update(biome/sorcery/mounts ved å bryte ned mappet) eller en «major» DLC. Syntes 4 mnds pausen nå fra pets har vært fornuftig mtp fokus på forbedringer. Skulle ønske vi fikk en overraskelse though, at det plutselig ble annonsert en stor update som er uforventet og tar nivået ytterligere opp.

Ved neste update vil ytterligere hundretusener av spillere kunne returnere ved en stor og spennende update.

ettersom man har en mulighet til å bruke ZPX i Portugal til å hjelpe på optimalisering, håper jeg det kan startes på nå.

Jeg er også meget spent, ser de de patcher jevnt og trutt og dette er bra. Jeg håper også de planlegger 4stk kosmetiske DLCEr iår som ifjor, og at det gjerne er noen større innholdoppdateringer som er gratis.

Jeg er rimelig sikker på at Funcom fortsatt har store planer for CE og at det nok er sansynlig at ZPX gjerne overtar litt ansvar her etterhvert.

ZPX?

Portugiserne :slight_smile:

Disse

:wink:

1 Like

Hadde vært supert om de delte disse planene med communityen. Som gamer og investor vil eg vite om det kommer noe som vil øke spillbarheten (og ikke bare kosmetiske dlcer og bugfixing).

1 Like

Helt enig, derfor bør folk være aktive på Twitter og sosiale medier for å mase litt på dem, både som spiller og investor.

2 Likes

Og vi får forberede spørsmål til Q4 fremleggingen 26 februar. I en tidligere epostutveksling nevnte de at de da kunne besvare slike spørsmål.

1 Like

Det er korrekt!

Det jobbes også med et nytt aksjonærmøte slik vi hadde ifjor. Da blir det også mulighet for masse spørsmål ( tror vi hadde en 40-50spørsmål sist).

5 Likes

40% rea. 20% rabatt på alla DLC

6 Likes

Får se i kveld hvordan denne utvikler seg! Mange spill på rabatt.

1 Like

Ser vel kanskje ut som det er på tide at de stepper opp rabatten på CE ved salg.

Der er vi ganske uenige. Syntes det er bedre å ligge «stabilt» rundt gts 70-200 året rundt med høyere marginer, enn å pumpe ut billigspill i en liten periode som metter markedet, og som har lave marginer. -40% er nok. Hvis man har tenkt på å kjøpe spillet så skal 40% være nok til å få deg til å ta det valget.

Fremover bør det være mål å forbedre spillet slik at man ved senere oppdateringer øker den marginale betalingsvilligheten.

1 Like

Helt greit å være uenig :slight_smile: Men når responsen på 40% salg er såpass dårlig så synes jeg det er på tide å steppe opp rabatten på hovedspillet. Viktig å holde spillerbasen over kritisk nivå og få inn nye spillere så kan men heller kjøre lavere rabatt på DLC’er og ta igjen den økte rabatten på hovedspillet på de.

1 Like

Jeg tror du tar feil, 40% er fint. Frem til etter neste større content oppdatering som bør komme en gang på våren.

Er det ikke planlagt en større content patch så bør de øke til 60% ved neste salg. ( husk dog at Funcom har vist seg å gå 2 skritt saktere enn konsensus på forumet har ønsket. Og dette har jo vist seg å være rett strategi).

4 Likes