Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Hvilken trend? Bunnen på spilte timer blir sikkert omtrent det samme som sist? Med neste patch og salg så hopper det opp igjen. Mitt håp er at denne toppen blir langt høyere enn de to forrige.

1 Like

Den fallende trenden man er inne i nå jeg sikter til (siste 3 uker). Den tilsier egentlig at bunnen blir under 800k. Som bare er en grense jeg har satt som mål å holde seg over selvsagt.

Ok. Jeg så på den økende trenden. Veldig mye høyere nå enn samme tid for 1 år siden.

Formen på spilte timer grafen tror jeg ikke du skal la deg overraske over. Alltid høyest etter ny patch og salg. Trikset er imidlertid at toppene ved disse hendelsene bør bli stadig høyere. Jeg håper på det :blush:

Det var jo godt ut i EA og lenge før full launch så ser ikke den store relevansen med å se på det tallet egentlig.

Jeg er ikke overrasket. Men jeg ønsker også høyere topper, men også høyere bunner. Henger jo litt sammen men høyere bunner (i hvertfall ikke synkende) er viktig for å unngå at folk får inntrykk av at spillet er døende.

Du må gjøre som i eiendomsmarkedet. Sesong normaliser dine tall så blir du veldig glad i bunnene :blush:. Januar er en langt dårligere gameingmåned enn Oktober. Er jo intet annet enn flott om vi holder samme høyde som sist bunn.

Som sagt så tror jeg du ikke skal bry deg for mye med formen på grafen. Bare sørg for at toppene øker :wink:

Er bunnen fra 12. desember jeg sammenligner med forøvrig. Selvsagt vil det være sesongvariasjoner man vil kunne ta hensyn til. Men er faktisk grenser for hvor mye jeg også tenker å legge i dette.

Formen på grafen er jo det som sier noe om utviklingen så ser ikke noe poeng i å ha grafen om jeg ikke skal se på formene på den. :roll_eyes:
Så får alle andre velge hva de vil gjøre selvsagt. Jeg er jo over middels interessert i slikt :joy:

2 Likes

Da burde du sesongvekte tallene? :blush:

Tar du utfordringen? :blush:

Nei og nei. Dette holder til min bruk, men værsegod å rafiner hvis du vil :smile:

:blush:. Her kunne du lett vunnet like konkuransen :blush:

Playstation

1 Like

Dette er da godt nytt!

12 Likes

Liker det!

Ännu en massiv patch uppe på testlive.ETA mitten på februari på denna med. Kan bli riktigt bra detta!

1 Like

Kan vi konkludere med at CE``s død er betydelig overdrevet ooog at det er mye spennende pågang

1 Like

Vel verd innsatsen fra Funcom uansett, fordi det er viktig for ryktet deres å vise at de er en langsiktig forvalter av spill de gir ut.

Færre gidder å investere mye tid i et spill de ikke vet om lever om et år.

1 Like

Kikar man på Steamcharts så var det 81% fler spelare i snitt i Januari-19 mot januari 18.

6 Likes

Ser at den store patchen på testlive ligner mer på en finpusser-patch enn en bugfix-patch, og det er veldig godt å se :muscle:

1 Like

Er vel ingen tvil om det.
Terraria er jo det levende beviset på at spill som fortsetter å få updates og innhold kan leve leeenge.
Lansert i 2011, nådde 20 millioner solgt i 2017, hvor av 8,5 av de ble solgt mellom 2015 og 2016

5 Likes

Jeg er spent på hva de kommer med av innhold i 2019, vi ser jo at DLCene solgte ok. Håper de har 4 til på vei i 2019!