Diskusjon Triggere Porteføljer

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3662183d88>

Japp mina förväntningar var/är över Redeyes estimat på CE då jag trodde att f2p skulle väcka liv i hypen… nu får vi se hur de går i helgen men nej känns sådär.

:sweat_smile:

Ikke rart kursen går ned når forventningen er at CE skal nå All Time High CCU første kvelden med free weekend…

Det er ikke mange som forventer det bare så det er sagt. Og kursen kan stabiliserer seg fort nå godt over 15 før det er nye tur opp igjen, det er ingenting hverken fundamentalt eller teknisk som tilsier at denne skal langt ned nå. Bare en sunn korreksjon. Jeg tror vi får gode tall i helga med ccu mellom 15-20.000 som jeg ser på som allright.

Edit: og der er vi pluss

Jeg tror nok bare det var @antzzo som var der… :stuck_out_tongue:

Svenskene var oppgitt over dette forumets MYZ salgstall forventninger. Nå er det motsatt? :sweat_smile:

Antzzo har tidligere påpekt at aksjonærer har altfor høye forventinger til forskjellige ting, og selv vært ganske nøktern, så jeg tror noen har hacka tekinvestor kontoen hans.

Har troa på freewekend! Tror CCU blir bedre i helga. I går kveld/natt er for tidlig å bedømme noe som helst.

Den heter “Standard Edition”, det var en skrivefeil fra vedkommende over her. I tillegg til standardutgaven har man nå også en “Deluxe Edition” som inkluderer alle DLCs fra 2018.

Delux foran CE nå, 39 og 44 GTS.

Fortfarande nykter och förväntade mig inte ath igår utan i helgen :slight_smile: vi får se vad helgen slutar på. Ser ganska grått ut atm.

CE del av Platekompaniets helg-rea på spel:

Genererar nog begränsat med salg, men några kopior lär man ju sälja!

Funcom traff i hvert fall veldig bra med CONAN EXILES - DELUXE EDITION til 419kr som inneholder alle DLC-ene for 2018. 36. plass på Steam GTS nå. :sunglasses:

Bra! F2P virker å omgjøre gratis spillere til betalende.

Ja men 45.plass på CE med 50% rabatt er ikke imponerende synes jeg, men mulig deluxe stjeler en del.

For meg, så virker det som folk bare har ventet på at spillet kommer på salg og at disse kjøper nå. Det er jo fortsatt endel tid å teste spillet på før man må betale, så tenker at vi får økt salg på søndag/mandag rett før tilbudet løper ut.

Nei. Men la oss nå avvente vestlige tidssoner og helg.

Deluxe “stjeler” jo masse kunder fra Standard-versjonen? Hvis man summerer omsetningen av de to, så hadde det sikkert tilsvart 25. plass eller deromkring. Dette er heller ikke “prime-time” for CE, det ser ut til å være fra midnatt og ut på Steam. I tillegg, så regner jeg med at mye av salget kommer på slutten av perioden, når folk har fått testet spillet.

Det er 79% positive reviews siste 30 dager og 82% siste 5 dager. :slight_smile:
ARK: survival evolved har 66% positive siste 30 dager
Rust har 75% positive siste 30 dager

Synes det ser ut som Conan Exiles er ok patchet nå. :slight_smile:

CE er jo gratis. Hvorfor skal de kjøpe spillet nå når de kan spille til 18. mars gratis. Er ikke slik at tilbudet om gratisspilling utløper om de ikke kjøper det i dag? Eller har jeg misforstått noe?

Det er gratis til og med søndag 11. mars, ikke 18. De som kjøper spillet nå har nok planlagt kjøpet fra før av, så antar at de av gratispassasjerene som liker spillet blir betalende på søndag kveld.

Mange som har spill på wishlist å kjøper når de når 50% rabatt.

Jeg er faktisk overrasket over hvor godt den har gjort det på GTS til nå. Veldig spent på siste del av søndagen.