Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det var mye bedre enn jeg hadde ventet utfra reaksjonen på tidligere salg. Det er tydelig at Free weekend funker som faen.

4 Likes

11198 på ca denne tiden igår… 14678 nå.

Det er godkjent i min bok.

3 Likes

Delux 17
CE 19 bra dette, tror vi får noe høyere utover ettermidagen/ kvelden.
For hvert Delux salg tikker det inn 419 kr. :moneybag:
Renner på med spillere 15848.

5 Likes

Dette er jo knallbra! Lå vel utenfor topp 100 før patch. Uansett utrolig å ha 2 versjoner som selger på topp 20 world wide.

7 Likes

Ikke bare er laveste antall spillere mye høyere enn i går(bunnen av grafen), men veksttakten per time er også høyere så langt i dag. Tror vi kommer til å passere 25k i kveld :money_mouth_face: Spent på om vi ser noen av CE pakkene på top 10 i løpet av kvelden!

3 Likes

17836,
Delux 20
CE 16
Der passerte vi gårsdagen (19353) Nå er det, 19889.
De plasseringene CE har hatt denne helgen vil pynte meget bra på Q1 resultatet. Salget forsetter jo også ut neste uke.

13 Likes

Gleder meg å se spillertall på over 20k igjen, gratishelg eller ikke.
20458. :clap:
Edit:
CE 16
Delux 17
DLC 63

11 Likes

Funcom følger med de og!

10 Likes

Nr. 25 i antall spillere på steam. :muscle:

2 Likes

Blir svært spennende å se hvor mange som blir igjen etter F2P-weekend. Noen som tørr å komme med gjennomsnittlig CCU fremover? :stuck_out_tongue:

Nymn live på Twitch nå. Lenge siden en med en del følgere har streamet😁

20906 men nå er jeg opptatt i en par timer. Man U spiller :heart_eyes:

Pause :joy: 21491
Delux 20
CE 15
Edit: kl 20,50 / 22347

8 Likes

#15 Standard
#20 Deluxe
#55 DLC

6 Likes

|15.|[Conan Exiles
|19.|[Conan Exiles - Deluxe Edition
|54.|[Conan Exiles - Year 1 DLC Bundle

4 Likes

22028 online

4 Likes

13, 17 och 55 nu

6 Likes

Hørt om å halda kviledagen hellig?
Må stenge steam på søndagen altso.
Dette er ikkje bra🤔… Hehe.

Det er veldig overraskende med 13 plass. Konge.

Lurer på kva gevinsten i Funcom skal brukes på, når eg selger på 40-50 nok🙂

4 Likes

Du traff jo sånn høvelig greit

CCU akkurat det jeg forventet / håpet, og plasseringene på GTS litt bedre :ok_hand:

Edit:

Skremte meg litt at enkelte söta bror forventet 50k pluss og ATH. De er vanligvis edruelige sammenlignet med TekInvestor.

Men virker som de har tatt innover seg at f2p ikke gir like ekstrem effekt som tidligere. Først og fremst fordi markedet er mye mer mettet. Dernest vet vi at ARK (for eksempel) har hatt ~50 prosent økning på sin siste f2p-helg.

CE har vel hatt 5-6k spillere i snitt siden EA-launch, med unntak av to ekstremiteter rundt 50k ved EA og full-launch.

At CE nå drar 300+ prosent økning med gode reviews attåt er helt supert.

21 Likes

Allt är relativt. Vermintide 2 avslutade sin f2p nu och ligger på 4e plats, trots att man haft betydligt lägre CCU peak än CE. CE ligger 13. Så blir spännande och se om CE fixar det imorgon

1 Like