Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er nok mange tilbakevendte spillere også, med tanke på hvor bra DLC-pakken har gjort det.

13, 16 og 58 FTFY.

3 Likes

Synes ikke det er noe å si på interessen de har greid å skape med dette stuntet. De har fått mange til å prøve det, sikkert noen til å finne frem spillet igjen og også solgt en del.
Den som blir spennende er vel om mange kjøper spillet først etter at perioden er over i morgen kveld (om det blir en siste skikkelig peak på GTS) og hvilket nivå det blir på spilte timer etterpå. Blir det bare en ny kortvarig bumb i spillermassen eller vil det stabilisere seg på et nytt nivå?

4 Likes

Tror nok man skal være noenlunde realistisk og ikke regne med noen revolusjon. Det viktige for Funcom nå er bare å holde spillet på et meningsfullt minimumsnivå slik at det ikke “dør”, for da får man ikke den lange og herlige halen av jevne inntekter.

5 Likes

10, 15, 56 :moneybag::moneybag::moneybag::sunglasses:

12 Likes

Mandags morgen oppdatering.
Spillere 9866 / 4285 forrige mandag, økning på 5581. Lørdag hadde 9597 samme tid.
CE 10
Delux 17
DLC 65

7 Likes

Vil bare opplyse dere att Funcom ikke har tjent ei krone i helga. ihvertfall i følge Hektar :joy:
Har svart kort på denne tulleposten hans på HO. Synes ikke att slikt bør få stå ubesvart.

Hektar skrev Litt flere svenske eiere enn forrige dag, er nok enda flere i morgen. Selv feiger jeg ut med rundt …

Hvor mye tjener man per kopi når spillet er gratis? :blush:

Conan Exiles is free on Steam from Thursday March 7th until Sunday March 11th!

With the recent balance update, performance optimizations, the new VOIP and the rest of the changes we’ve rolled out, we felt there couldn’t be a better time to get into Conan Exiles. If you like the game and decide to buy it, you can get it for 50% off!

I dag er det da vitterlig mandag 11. mars. :thinking: Noen må sende Funcom en kalender gitt. :joy:

Vermintide är inte bättre :stuck_out_tongue:

Free weekend till idag men f2p avslutades igår :stuck_out_tongue:

1 Like

Verdt å merke seg at CE selger på 13 og 17 GTS mens vi er på Asia-tid.

Kort fortalt selger spillet bedre i Asia, nå - dvs. regionen hvor salget har vært desidert svakest siden launch.

3 Likes

Vermintide 2 låg runt plats 20 i lördags. dagen innan deras sista f2p. igår låg ju CE runt 12-13 vid den tiden

igår låg vermintide runt plats 14-15 vid 14.00. Sedan började de gå upp mot 3e plats. Så Om CE ska följa samma scenario så börjar placeringarna gå upp runt 14.00

1 Like

Blir litt vanskelig å sammenligne i all den tid salget på CE varer en hel uke til - 18. mars. Salget på Vermintide slutter om 6 timer.

1 Like

Er det ikke lag i tallene? Trodde ikke GTS listene var RT bilde av salget.

De reflekterer realtime salg, ja. Listen oppdateres hvert 15. min, hvis jeg husker rett.

4 Likes

Stemmer det @halloder sier, listen oppdateres hvert ~10 minutt.

3 Likes

Jeg tror det er ganske RT. Litt usikker faktisk, men jeg har tolket det sånn at det viser inntektene siste 1 - 3 timer (var 3 timer på ett tidspunkt, kan være kortere eller lenger nå eller de kan ha endret formel).

2 Likes

Det er i hvert fall slik jeg har tolket det basert på salgsverdi, ikke antall. Det er jo litt essensielt.

Det er på verdi, det har man fått bekreftet for lenge siden.

1 Like

Holder seg godt:
CE #11
Deluxe #18
DLC #71

Edit:
CE #10
Deluxe #17
DLC #70

10 Likes

Riktigt bra tempo på reviews idag. 35 st. 89% positiva

Var inne i spelet för och kolla om de fanns review knapp… för tycker betygen är för bra :stuck_out_tongue: men fanns ingen. Så de verkar ha gjort en grym patch

9 Likes