Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

De har en liste på høyre siden “what’s new” når du starter opp spillet, og den øverste der er en link til å gi steam reviews. Sånn har det vel vært siden full release i hvert fall.

14320 spillere, 10 og 17 plass. Jeg hadde ihvertfall ikke trodd att vi skulle se slike listeplasseringer. Det som gleder/forundrer meg er att Delux selger så bra.
Edit: 7 PLASS

8 Likes

Plats 7 nu!!

9 Likes

Reviewscore ~90 prosent positive i dag :ok_hand:

Funcom gjorde tilsynelatende riktig med å avvente f2p inntil spillet fikk tilstrekkelig høy stabilitet / kvalitet (les: siste patch).

#7 GTS er høyeste plassering siden Pets-update. Og da var ikke deluxeversjonen sluppet (og som nå ligger på #15 GTS) :wink:

14 Likes

Q1 kan bli fint det nå :heart_eyes:

5 Likes

Tipper det blir bedre enn Q1 2018 :wink:

Det store spørsmålet er om H1 2019 blir bedre enn H1 2018…

2 Likes

CE selger fantastisk bra nå! Og i og med at Deluxe også ligger så høyt selger CE totalt kanskje til en 4.-5. plass!

3 Likes

Fantastisk å få så mye fetured plass hos steam, free weekend er snart over tenker jeg men salget kan vi kanskje forvente at holder seg noen dager :slight_smile: ikke dårlig for et 2 år gammelt spill, jeg har kanskje undervurdert hva Conan Exiles kan selge!

8 Likes

15601 spillere, 7 på CE og opp to plasser for Delux til 15.
Edit: 16074 / CE 7, Delux 13

6 Likes

Er jo en grunn til at mange har snakket om at den lange halen som en viktig komponent i Funcom 2.0 som investeringscase

12 Likes

Kanskje en av forumets wikipedia-racere skulle fått CE inn på listen her: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_PC_games

3 Likes

Deluxe nå 13. UNTZ!

Edit: Nå 11!!! Effekten av featured eller hva skjer??

7 Likes

Det kan fikses. Hva er den siste gode oppdaterte kilden med salgstall som ikke er funcom sin?

1,5 millioner har jeg fra juli i fjor:

1 Like

Det er Funcom sin 1,4Mill PM.
Ellers snakket Pareto og Redeye om rundt 2mill solgte av Ce.

2 Likes

Begynner å lukte kursdrivende når Funcom har to utgaver av samme spill på topp 10 GTS.

Edit:

Disse spillertallene og GTS-plasseringene har, kombinert med de veldig flotte reviewsene (80+ prosent positive, som er veldig bra for et sandbox survival spill) i praksis gjort to ting:

  1. Friskmeldt CE som spill av god kvalitet, og
  2. Dokumentert stort salgspotensial i 2019

Med dette tror jeg også Funcom vil avse ressurser til å lage nytt content (utover kosmetisk) til spillet.

#6 og #9 nå.

16 Likes

#4 og #9… RÅTT

oog #62

8 Likes

4a!!!

1 Like

12 Likes

Nå varre @Gostemning igjen! Slår glatt mine forventninger.

9 Likes

Hint: DMC5 Deluxe selger veldig mange kopier :smiling_imp:

1 Like