Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Denne ja (jeg som har markert med rødt):

Langt ifra like iøyenfallen som hos MYZ i hvertfall. Hadde nok ikke lagt merke til den selv om jeg ikke lette etter den :slight_smile:

Den er heller ikke ny, den har vært pinned som top post siden lansering (tror jeg - det har vært måneder uten at jeg har vært logget inn).

2 Likes

ja som @anon80503862 har den varit där hela tiden men jag tänkte inte ens på den när jag loggade in och spelade.

Ok. Antok datoen var da den var lagt til jeg. Ikke vært inne i spillet så mange ganger og den siden der leser jeg uansett ikke på :slight_smile:

Selger snart bedre en ved launch!

91% positive i dag, 85% i går. Er jo fantastisk bra. :rocket:
image

13 Likes

bilde

4 Likes

Jeg er faktisk ikke så overrasket. Vi vet ce har solgt mye historisk og når rabatten blir opp mot 50 prosent pluss f2p weekend da kommer høy gts. Når salget er over vilnok plasseringene til ce falle som en stein men det er en forventet utvikling gitt alderen til ce.

Ce er en pengemaskin fremdeles. Godt å se.

1 Like

Eg måtte daske meg selv i trynet for å være sikker på at eg ikke drømte.
KA SOM SKJER, DA?!? Det lukter biff lang vei! #bull

1 Like

Fun fact: Siden 8/11 er det totalt 678 reviews. 51% av disse er fra engelskspråklige land, og kun 180 er via Steam (men det kan nok ha med Free weekend å gjøre)

1 Like

#3 GTS :man_shrugging:

10 Likes

Plats 2!!!

11 Likes

Ok…WTF?

1 Like

Fort! Kan ikke noen sette på «selges ikke mye spill på GTS på (for) sommeren, alle er på ferie» plata slik at dette blir riktig som i gamle dager!

3 Likes

Alt utenom 1 plass selges svært lite kopier

Mars er en dårlig måned for steam omsetning

Listen kan være bugget

:clown_face:

13 Likes

Thx @BrokeBack :joy:

1 Like

For sein :joy:

2 Likes

Glöm inte ta screenshot om CE plockar ettan

#2 og #9 kan lett være bedre enn #1. Ryker ut 25 000 kopier i døgnet nå. Det er bra!!

Dette betyr… Funcom må ha ny Free Weekend innen kort tid og pumpe enda flere spillere inn som kan markedsføre det til kompisene sine. Steg for steg oppover.

6 Likes

Må vel nesten garantert bli flere i år ihvertfall. Hvor vanlig er det gjengs å kjøre sånne stunt?