Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Snarare så att Golden Week sale är över som gör att CE går upp.

2 Likes

Skrev bare at det stiger i forkant av-, ikke på grunn av at det kommer f2p :wink:

1 Like

Er medlem på ps4 «Conan Exiles» gruppen på Facebook. Er i ferd med å ta skikkelig av. Meget høy aktivitet og folk er veldig happy. Raketten er tent.

22 Likes

Nu är PS+ perioden över from idag. Blir spännande framöver för antar spelarna får behålla spelet lifetime, iaf som PS prenumerant. Om inte är det dags för en fet rea. Kanske kommer imorgon i samband med 1 års jubileumet?

3 Likes

Fint om du kan komme med stemningsrapporter fremover.:crossed_fingers::grinning:

6 Likes

Digger soundtracken! :star_struck: Og content update er ikke så altfor ille heller :+1:t3:

Steam Free Weekend
We’re also celebrating the one-year anniversary with a Steam Free Weekend. Conan Exiles will be free to play on Steam from May 9th to May 13th. If you’re one of our first-time players, welcome to the community, and if you decide to buy the game you can get it at a discount.

F2p + rea kommer idag!

9 Likes

CE på tilbud igjen på Steam, óg f2p!

Var litt usikker på om tilbud lot seg gjøre gitt at det var relativt kort tid siden forrige gang (og Steam har regler for dette).

Suksessen i mars var enorm, ser vi noe i nærheten av samme interesse denne gang er det nesten for godt til å være sant :smiling_face_with_three_hearts:

Ikke bare bekrefter det salgspotensialet som fortsatt finnes i CE, men Q2 blir (mye) penere enn forventet.

8 Likes

Måste säga att jag gillar den strategin skarpt! :+1:

2 Likes

Jeg må si at Conan Exiles har overrasket meg svært positivt i år. Jeg tror Funcom får større inntekter her enn jeg trodde i 2019, og syntes de viser seg å være veldig dyktige på å få mye ut av suksessen.

Blir veldig interessant etter kvartalsrapporten om man får en oppdatering på estimat fra RedEye eller ikke hvor de eventuelt justerer fair value / inntekter for 2019 (med mange nyansettelser er det vel litt mye å håpe på at profitten også skal øke). Spesielt interessant siden det for min del er bortimot umulig å estimere hva verdien på Sony avtalen kan være.

4 Likes

Helt enig, CE har overgått mine forventninger også. De har gjort mye riktig i år.
MYZ har skuffet meg så veldig bra at CE har veid opp for det :smile:

Är inne på samma spår. Men jag tror MYZ har stora möjligheter på Switch. Får man lite PR -hjälp från Nintendo så är mycket gjort!

1 Like

MYZ har fremdeles masse potensiale å hente ut. Det blir nok en ny oppsving når Retail, DLC og Switch kommer. Tror det er ganske bevisst at de ligger litt lavt nå.

4 Likes

Funcom er aktivt ute på ulike plattformer og lover at:

There’s more content coming!

Det er en helt ny offensivitet. Kombinert med uttalelsene på dev-streams, så forventer jeg egentlig sorcery ila. sommeren og mounts til høsten.

4 Likes

F2p igång.

50% på bas, complete och deluxe
40% Year 1 DLC
20% Year 2 DLC
20% alla 4 första DLC

9 Likes

Ikke helt den store reaksjonen på salget denne gangen?

Spillet er jo gratis hele helgen…hvorfor kjøpe før man tester

1 Like

Spør de som kjøpte på starten av forrige free weekend. :wink:

Så ikke at det var gratis og tenker at sist gang var det endel som hadde planlagt å kjøpe, men at det ikke har kommet så mange av disse inn nå, så da blir det mer kjøp utover helgen.

Mener det var mye positivitet her inne i starten av forrige free weekend, da CE vippet innom topp 50. Var ikke det etter en dag?

3 Likes