Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det er fan sjukt :eyes:

Får satse på at noen av disse liker DLC-er :sunglasses:

3 Likes

Altså wtf. For en deilig lang hale

2 Likes

Samme hvordan det ender, så tror jeg at jeg får meg en overraskelse med q2 tallene

2 Likes

Er det fortsatt free to play på ps4? Som @Christian skriver, vi får håpe de kjøper noen dlc-er.

1 Like

Tipper vi får oss en fin overraskelse allerede ved Q1 :+1:

Nei, det er ikke F2P nå, men alle som la spillet i handlekurven og kjøpte det for 0 kr i april eier nå spillet.

Hvis du vil bli med på moroa nå må du betale.

2 Likes

Forhåpentligvis skaper dette mersalg så det hyler etter. Lure på hvordan deal FC fikk med Sony, hadde vært nice om de fikk en slump med penger for hver nedlasting. Er vel mer sannsynlig at det er en deal alla xbox med en engangs sum.

1 Like

BOOOM. F2P på Steam 8 maj!

11 Likes

Antall Reviews på DLCene for ps4 fikk ett hopp når gratisperoden var startet :grin::muscle::money_mouth_face:

4 Likes

De kjører på nå - morsomt å se hvordan Rui og Funcom spiller på CE etter at spillet omsider har fått høy kvalitet :ok_hand:

De arbeider (hvis man tolker streams og utalelser) ditto med nytt innhold (mounts, sorcery etc.) så dette blir nok bedre enn vi håpet på for CE 2019/20+

7 Likes

I tillägg har vi kompensation från Sony för att inkludera CE som monthly game :sunglasses:

2 Likes

Jupp! Har dessverre bare teorier og ingenting håndfast for hvor mye de er blitt betalt. Håper det er noe pr download :see_no_evil:

Yes! Men huvudsaken är att intäktsströmmarna börjar bli många och Funcom får fler ben att stå på! :muscle:t2:

1 Like

30556 online klockan 19.30 på PS4 exklusive servers som inte gick att se för att de är för många och exklusive single player spelare :slight_smile:

Troligtvis 40-50k online

21 Likes

Pre CE early access skrev jeg om potensialet for konsoll da spillet og måten å navigere seg osv passer som hånd i hanske, folk er jo vant til gta i 15 år, fruktsaftene bare renner på :heart:

5 Likes

CE på vei opp GTS i forkant av ny free-weekend (trolig kombinert med salg). Blir spennende å se hvor stor effekt det blir denne gangen etter suksessen i mars!

12 Likes

Satan for et trykkeri Funcom har laget… Helt sykt!? Med drypp som free-weekend kombinert med salg, content updates og hva nå enn de finner på, så vil brukerbasen bare øke og øke og inntektene stige i takt. Lurer på om de øker arbeidskraften for videre utvikling eller om det bare er ett par, tre stykker som sitter bak og vedlikeholder og lager nytt innhold? :thinking:

2 Likes

Hvor informeres det om free weekend for CE?

Det er noe vi fant her:

f2p

I morgen er det 1års-jubileum for CE full-launch, så de slipper også nytt innhold og har visstnok noen overraskelser på lur.

16 Likes