God man ! 
FY19 börjar kännas mindre och mindre som ett ”mellanår”, som någon kallade det.
Jeg tror 2019 blir like bra eller bedre enn 2018. Unntaket er vist både CU og Moon bomber.
Jeg er faktisk ikke så overrasket. Jeg visste på forhånd at funcom er kjent for å gi ut svært buggy spill, men de er også kjent blant de spillerne som holder ut eller kommer tilbake som en utvikler som itererer spillene sine til ugjenkjennelig storhet med tiden til hjelp. Og de legger heller ikke ned MMO sine (bortsett fra fiaskoen LMO).
Når de endelig fikk fulltreffer med det innledende salget så har man en spillerbase man kan utvide og selge DLCer til i mange år fremover. I tillegg til å dra inn nye spillere.

Bikka 20k med 20172. Med to utgaver inne på førstesiden av Steam nå i sluttspurten, ser det ut som denne free weekenden blir like bra som den forrige.
To titler som er duplisert / bugget (Mordhau og Rage 2) på toppen, så i praksis er / var CE innenfor topp 10.
Edit:
Ikke umulig vi får 3 titler på topp 25 før kvelden er omme.
Utrolig hvor bra spillet selger med free weekends. Viser at spillet er mye bedre enn folk forventer.
Noen som har ca estimat på hvor mye CE dro inn ifjor?
#9. #25. #36. Hehe
Nå begynner vi å snakke 
Jeg er kanskje mest imponert over at det bare er to måneder siden siste free weekend, og at CE kommer inn på topp 10 over en uke før salget er over!
Like morro å se hver gang!
Like gjerne selge på best fra morningen, er der vel noen der tenker…
Tager gerne imod
7#,19#,29# veldig sterkt, håper ikke makro skal ødelegge i morgen
7#,16#,29#
6#,16#,29#
6#,15#,27# Tar kvelden, dette var ikke en dum avslutning på helgen…

Selv de mest optimistiske av oss hadde vel ikke regnet med dette, så tett på forige salg.
En gammel kjenning drev for et par år tilbake, å messet om at CE kom til å selge massivt, ved såkalte puls salg i mange år fremover.
Kan si mye rart om fyren, men her traff han.
Tja hva skal man si
9, 21, 36 på CE på morgenkvisten, tror jeg nøyer meg med å 
Holder seg meget bra, høyt oppe på morgenen også👍
Dette her kommer til å hjelpe oss til å komme over 18,- 
Det burde jo strengt tatt ha hjulpet oss over 24… men det er nå så…