Veldig nærme 70% overall nå. Får opp 23599 positive og 10117 negative. Hadde det vært 8 flere positive reviews hadde 70% grensen vært brutt 
Med tempoet akkurat nå så burde vel CE tippe over når som helst.
Spennende om det i tilfelle vil gi mer salg😁
Tror ikke det gir mer salg, men det ser bra ut for funcom som utvikler og utgiver når flertallet av titlene dems har over 70%
Blir definitivt större chanser för CE att bli frontat när de är mestadels positiva reviews.
Rui har sagt at de merker en forskjell når det blir mer positive reviews.
Det er helt tydelig at det gir flere salg, det kunne man også se med CU mens det vaklet mellom blått og rødt.
Ahaha
En person som kommit långt med mounts mod. Största problemet är att enemies inte attackerar dig men de lär hen fixa. Lite märkligt att Funcom har såna svårigheter ;D
Fordi det er helt andre forventninger til kvalitet på offisielt innhold fra Funcom kontra en modder
-Jag var inte speciellt seriös där med sista uttalandet men jag tror inte de är omöjligt utan handlar mer om resurser. FC har ju även hintat några ggr på sistone och ändrat sin approach kring frågan. Innan sa de nej, senaste 2 gånger har de sagt “cant comment on that now”
Finns fler videos
Bør tippe “mostly positive” i dag 
Fordi de ikke klarer å få høy nok ytelse på konsoller
Ser det var alle typer kjøp jeg sjekket i går
Den er nå oppe i ca 70,02% positive så den har tippet over i mostly positive.
Men Steam måler jo bare på spill kjøpt på steam og såvidt jeg kan se er den ca 69,93% nå så like i nærheten den også.
Kikar du på alla reviews oavsett köp eller köp gjorda på Steam?
I forrige kikket jeg på begge tror jeg.
Viser jo antall positive totalt og negative totalt (steam og ikke) og da fikk jeg 70.02%.
Tok så å summere positive reviews pr. mnd i grafen og delte på antall Steam reviews og fikk 69,93% som jeg da tror er ca. grunnlaget steam benytter for karakter.
För de ska bli mostly positive så är det som visas på Steam enbart reviews köpta på Steam, så dina beräkningar tar med både köpta på och utanför Steam.