Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Leser eg rett at CE leverer 3 DLCer innen 2019 :partying_face: Håper det kommer mounts. Lager de også noe kult siege battle stuff så blir det å skaffe seg barnepass, tilkalle gutta og nørde inn i de sene nattetimer :nerd_face:

7 Likes

CE med en råsterk 6. plass på Humble Store.

Jeg fulgte med sist gang CE var på salg hos Humble Store og da toppet de på en 9.plass etter hva jeg fikk med meg.

11 Likes

Er også featured på Steam

4 Likes

Anbefalingene er individuelle. Jeg har ikke exiles som featured hos meg

1 Like

Er borte hos meg også nå. Tror ikke akkurat den der er individuell.

1 Like

hvordan ser din ut ?

1 Like

Har den der jeg og, men har ingen interesse av Planetfall.

forskjellen var jo at den var første hos meg. Med deg var den nr 5

Ja ser den, men det står “tilgjengelig nå” hos meg mens hos deg viser den til hva du har spilt før.
image

Legg merke til at den ikke gjør det hos meg på Conan Exiles.

Feature er lik :wink:

4 Likes

Ah okay ! :sunglasses::+1:

11 Likes

Er dette betalende spillere?

Kundegruppe for DLCer og kommende conan-relaterte/funcom-relaterte utgivelser

Dette er PS4 eiere som har Conan exiles og som har gjort minst 1 achivement.

1 Like

En del ja, men största delen är nog fortfarande från PS+ då gamstat bygger på trophys

2 Likes

Præcis, det er helt i tråd med funcom 2.0. Syntes virkelig de har gjort det godt og sørge for at der kommer penge ind til driften. Det har de netop gjort ved at være tålmodige og dele det op i lanceringer og DLC og udvidet til konsol osv. Fornuftigt cashflow i Q’er, via publisher og DLC + eksisterende portefølje. Så er det bare at håbe at de store publisher og interne spil er noget der sælger som CE eller mere.

Alle gaming investorer i DK via radio/aviser, jeg har hørt nævne funcom det sidste års tid, har alle nævnt at det er interessant, men det er ikke Q de ser ser på, de skal se gode års regnskaber i træk før de vil kigge mere på aktien, 2020 lover godt! Så kan man argumentere for at Funcom ikke gør nok for IR, men tror egentligt at de selv godt er klar over at der skal være et par gode års regnskaber før de hiver the big guns frem :gun::gun: dvs 2020 :slight_smile:

Hvis de kan gøre dette med det de har nu - ccc og mom, hvordan ser 2020 så ikke ud med dune+ce sp+coop?

9 Likes

3 Likes

Gamevizz logger også reviews

(De to spikene er free weekends tror jeg)

22133 reviews 1. januar
23501 reviews 1. april
24713 reviews 28 juni (så kjørte de en kampanje for å få mer reviews)
25810 reviews 7 juli (ferdig med kampanje)
26083 reviews i dag 12.08.2019

Dette gir da, hvis man ignorerer perioden (ignorerer perioden 29 juni - 7. juli)
1368 reviews i Q1
1212 reviews i Q2
273 reviews så langt i Q3

De har ikke kjørt noe free weekend eller DLC-er i Q3, derfor er antallet reviews såpass lavt sammenlignet med de forrige kvartalene. Funcom skal komme med tre DLC-er til i 2019 såvidt jeg har forstått, så forventer 1-2 av disse i Q3 og en free weekend rundt det.

1 Like

Liten oppmuntring i disse depressive tider. For en stund tilbake feiret vi totalt 100M views på youtube for Conan Exiles. Dette tallet har nå blitt 250M!

Ser også at cinematic trailern nærmer seg 8M views. Ikke dårlig!

17 Likes