Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Synes Alex og Jens Erik ser komfortable og fornøyde ut om ikke annet. De gir ut en patch som ikke har noe overveldende eller banebrytende innhold, men ting communitiet ønsker seg.

Og med tanke på det @antazzo rapporteter, ser de ut som folk som gleder seg til å jobbe videre, og vet de snart har mer saftige nyheter å vise frem snart. Uansett bygger de spillet trofast, trygt og sakte videre. Jeg liker det jeg ser.

4 Likes

Var det ingen banebrytende nyheter idag?

Skuffa isåfall.

1 Like

En annen positiv ting fra dagens stream var at antall seere var oppe i over 800. Jeg har ingen data fra tidligere streams, men har inntrykk av at de ikke pleier å være så høye?

2 Likes

Håpet også på noe litt mer juicy, men det var mye positive kommentarer i chatten, så tror endringene falt i god jord hos spillerbasen(Det er tross alt det viktigste).

Vi får bare smøre oss med tålmodighet frem til Twitchcon i slutten av september :slight_smile:

3 Likes

Fra steam forumet:

3 Likes

Synes det var ok, men langtifra så kult som de hausa det opp i forkant.

2 Likes

Helt enig, fikk litt inntrykk av at det var noe større på gang ja.
PvP-soner er en kjekk feature da men vet ikke om jeg har den helt store troen på at dette skal booste spillertallene veldig. Men det vil jo vise seg :slight_smile:

1 Like

Har de hausa? Var det ikke content patchen i forb med neste dlc de hausa? I september?

4 Likes

Det var også min oppfattelse.

Jo ser nå at det kanskje var litt ubegrunnet å ha større forventninger til denne oppdateringen ja :slight_smile:

1 Like

Jeg så ikke alt. @Krafer s utklipp oppsummerer godt det jeg så. Battlestandards er jo et fint tillegg, og det virket som de utviklet det forsiktig. Altså ikke rom for exploits og uønskede konsekvenser. Folk som ikke vil slåss, kan takke nei. Tester det først i PvE for å se hvordan det fungerer.

Jeg hadde også fått for meg at det var større ting i gjerdet i dag. Har vi bare laget vår egen hype-boble igjen? Det er ikke første gang :slight_smile:

De “banbrytande” sakerna kommer i en stream närmre Twitchcon. Missat vad jag skrivit idag?

3 Likes

Da kan det være vi kun får CE stuff på twitchcon

1 Like

Kan? Jag skrev ju att de kommer det på Twitchcon :slight_smile:

Altså at vi bare får CE på twitchcon og ikke noe annet.

Er i september man får noe nytt kjøtt på beinet hva gjelder CE. Det er jo som forventet.

Det sagt, blir garantert mer enn «bare» CE når de gjør et stort nummer ut av Twitch-Con :wink:

1 Like

Får nok moons of madness også :slight_smile:

1 Like

4 miljoner nu på CE PS4

20 Likes

Tok en liten titt på spilte timer på Steam igjen. Måtte normalisere noen manglende og misstenkelig lave tall (Steamchart slet litt en ukes tid). Fint at de kommer med noe nytt snart, så blir det spennende å se hvor mange som lokkes tilbake av det.

1 Like

Håper på noen saftige nyheter her!

7 Likes