Dette er vel neppe noen a store nyheter. Jeg regner med at a dette kun er kosmetisk. Den neste update-en etter denne derimot har jeg tro på at inneholder noe kult. Det er vel den som skal vises på twitchcon.
Glöm inte bort dagens stream 
Som investor bør man ikke undervurdere kosmetiske updates
95% av inntektene til League of Legends kommer fra kosmetiske ting, Activision Blizzard har meldt til investorene at de må se på salg av kosmetiske ting for å se hvordan det går med spillene deres økonomisk og de tjener nå mer på kosmetiske ting enn abonnementer, CS GO, FIFA osv osv har også mesteparten av inntektene fra kosmetiske ting. Det er der pengene ligger.
Som spiller derimot kan jeg forstå de som ønsker gameplay-elements over nye byggeklosser og nytt utseende på armor.
Hvor mange millioner er det som potensielt kan kjøpe en DLC nå?
4,5 mill ps4, 2,5 mill PC? Xbox mer usikker på, minus de som har allerede har kjøpt season?
Är nog troligtvis runt 6 miljoner owners, men de är inte många aktiva. så utmaningen blir ju för Funcom att få in spelarna i spelet igen. För de får ju ingen notis att DLC släppts om de inte är aktiva i spelet
DLC + update førstkommende tirsdag - på alle plattformer 
Spurte nettopp i streamen om de vise frem noe «nytt og kult» til CE på Twitch-Con.
Svaret var:
Maybe
![]()
![]()
(you will have to be there)
Les: Ja.
Ser på streamen nå, digger at de legger til mer byggeklosser.
Conan er på vei forbi ark. 
Enkelt å greit.
Veldig høyt nivå på den neste DLCen, folket i chatten var gira 
Tascha sa på Gamescom att de kommer info om vad som kommer hända på TC i en stream närmre inpå
Ble det nevnt noe om gamechanging utvidelsen? Er det den som kommer til uken?
Eh va? De är ju den som kommer i en stream närmre inpå twitchcon som jag skrev precis ovanför 
Jeg har litt trua på en type Battel mode expansion. Som type Gladiator Style Ish,
Om det så er. Går man rett på PVP. Er nok et Marked i et sånn type spill.
Neste DLC heter «Riders of Hyboria Pack». Kan hende det er så enkelt at den sier oss hva man kan forvente avsløres ifbm. TwitchCon 
Med tanke på hvor skuffet spillermassen ble når Joel sa at det ikke ble noe av mounts, og hvor mange som har mast om dette siden, så er det litt bad taste å slippe en DLC / content update som tilsier at man skal ri på…noe.
Jeg synes det er kult, de teaser oss og DLCen inneholder sikkert masse skins til dyrene som kommer i updaten samtidig.
Beste spekulasjonen hittil!
Skulle inte förvåna mig om mounts kommer i ett senare skede men till Twitchcon lär något streaming vänligt komma
En ny game mod ville vært enda bedre, men usikker på hva som er mest realistisk. Ja takk begge deler.
Første jeg tenkte da jeg spilte CE for en tid tilbake var hvor rått det hadde vært med Battle Royal mode. Hvor man starter kliss naken og hvor det er middelaldervåpen istedet for skytevåpen. I tillegg er jo også bygging en mulighet (fortnite).
Lägsta nivåerna i CCU sen innan full launch maj 18 nu. Skönt att sommaren är över och att saker och ting börjar hända igen. Twitchcon kunde inte komma lägligare.