Skal ikke se bort fra at launch av WOW classic har en påvirkning på spillertallene her. Veldig mange som har gått tilbake dit nå.
Kan nevnes av classic sine tall faller, tipper set stabiliserer seg men er færre spillere nå enn i på launch
Hvor finner du oversikt over antall spillere?
Jeg mente for antall spille i classic
Finnes ingen offisielle tall enda, men vi som spiller merker jo køene i prime time.
Fredag var de ca 1500 i prime, lørdag 2500. De 3 første dagene oppe i 8500.
Dette på den serveren jeg spilte på, det er ikke lagt til servere i mellomtiden.
Ouh, nice. Det kan forklare litt!.
Var 23000 i kø på serveren jeg lagde første character på. Endte med å begynne på en annen server isteden 
Kan admin plocka bort allt wow snack?
Wow Classic er faktisk relevant, fordi det vil apelere til mye av den samme spillerbasen som spiller CE. Så om vi nå ser at CE har en solid dipp i spillertallene rundt Classic slippet. Så har man forklaringen.
jämförelse onsdag-onsdag 21/8 och 28/8:
ARK: 12,5 % lägre CCU
Rust: 16 % lägre CCU
CE: 11 % lägre CCU
Så ja WOW classic har gjort skillnad.
Heldigvis bruker man et par uker bare nå, på det som tok et år før👍
Year 2 DLC kom ut i April 19. Lite spännande ändå att man vill trycka ut alla dessa 3 resterande DLC i 2019. Rent logiskt borde de kunna väntat till April 20. Jag tror Funcom kommer släppa något maffigt i CE i år och pumpa Q4 revenue rejält.
Det BØR de gjøre må da de lagt ett spill på is for å kjøre hardt på CE.
Er vel Dune som er hovedårsaken til at CS ble lagt på is vel.
Like mye CE faktisk.
Målet var jo å flytte personell fra CE over til Conan SP. Men Siden CE drar inn såpass mye penger er det mer lønnsomt å beholde dem på CE.
Tja deler av teamet skal hjelpe til på CE også men jeg tror nok Dune og timingen der er hovedårsaken. Jeg tolker i hvertfall det som ble sagt på Q2 slik (spesielt det Stian sier).
Er jo det åpenbart mest naturlige også at det er Dune open world som stjeler mest ressurser. De har store forhåpninger til hva de kan oppnå med å gjøre ting litt riktigere fra starten denne gangen.
Begynte på Firemaw, der var det 10 timer kø hver dag, 10-16.000 spillere i kø.
Byttet til Nethergarde Keep i går, 0 kø eller 10 min kø…
Sjekket Firemaw kl 21:30 i går, fremdeles 10 000 i kø…